Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å få sms med reklame om alle slags produkt fra eurobate. I går kveld toppa det seg med at telefonen ringte og det var en automatisk reklame som satte i gang. De opplyste om at de hadde fått nummeret mitt fra eurobate. Jeg har muligens godtatt å få reklame fra dem en gang i tiden, men det må være minst 8 år siden.. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å få slutt på dette. Noen som vet hvordan jeg går fram?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er så lei av å få sms med reklame om alle slags produkt fra eurobate. I går kveld toppa det seg med at telefonen ringte og det var en automatisk reklame som satte i gang. De opplyste om at de hadde fått nummeret mitt fra eurobate. Jeg har muligens godtatt å få reklame fra dem en gang i tiden, men det må være minst 8 år siden.. Jeg kunne veldig gjerne tenke meg å få slutt på dette. Noen som vet hvordan jeg går fram?

Trodde jeg hørte på FBI at NetCom og Telenor har blokkert nettopp eurobate...er det meg som husker feil :klø:

Skrevet
Trodde jeg hørte på FBI at NetCom og Telenor har blokkert nettopp eurobate...er det meg som husker feil :klø:

Neimen har de? Det hadde i så fall vært helt suverent! Men jeg fikk jo den telefonen i går kveld da...

Skrevet

Jeg skaffet meg konto hos Eurobate for mange år siden, siden det var gratis å sende SMS fra sidene deres. Fikk reklamemeldinger innimellom, men ikke så ofte. Et par i mnd kanskje. Fikk også litt reklame på e-post. Da jeg ikke ville ha mer sendte jeg dem en mail hvor jeg ba dem slette kontoen min. Du kan også logge deg inn på sidene deres og avslutte medlemskapet på den måten, men siden det var så lenge siden jeg hadde brukt det, så husket jeg ikke passord og brukernavn, så det måtte bli på mail. Har ikke fått flere SMS fra dem etter det. Første måneden etter at kontoen var avsluttet fikk jeg fortsatt litt reklame på mail, men da viste det seg at e-post adressen ikke automatisk ble slettet når de slettet brukerkontoen, så den fjernet de manuelt. Dette fikk jeg ordnet i juli, og har ikke fått noe mer etter det. Så det gikk ganske greit å få avsluttet det synes jeg.

Skrevet

Jeg har samme problemet, bortsett fra at jeg ALDRI har meldt meg på noen slik tjeneste. Det er den forrige som hadde det tlfnr jeg har nå som tydeligvis hadde meldt seg inn, men ikke meldt seg ut før jeg fikk nr.

Hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Finner ikke siden deres engang jeg nå. Jeg har ikke hatt brukernavn og passord der på ørten år, så det kommer nok uansett ikke inn.. Får se om jeg finner mailadressen deres ett sted.. Må da være mulig å få tak i dem..

Skrevet
Her er nettadressen: www.eurobate.no. Du finner link til å kontakte dem under Kontakt support.

Hjertelig takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...