Gå til innhold

Brudens tale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet at brudgommen skal holde tale. Men jeg vet ikke om bruden må.

uansett vil jeg ikke, for jeg er rett og slett ikke noe flink på sånne situasjoner.

har dere noen tips til hva bruden kan gjøre da?

Tenkt litt på å lage en fotomontasje med musikk osv, som jeg kan få vist på storskjerm/lerret evt.

Flere tips?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eline80
Skrevet
Jeg vet at brudgommen skal holde tale. Men jeg vet ikke om bruden må.

uansett vil jeg ikke, for jeg er rett og slett ikke noe flink på sånne situasjoner.

har dere noen tips til hva bruden kan gjøre da?

Tenkt litt på å lage en fotomontasje med musikk osv, som jeg kan få vist på storskjerm/lerret evt.

Flere tips?

Du kan jo skrive sang? Er du ikke god på det finnes det mange eksperter som kan hjelpe deg mot en liten betaling. Søk på nettet så finner du flere.

Vil du ikke det kan du jo finne en sang med en tekst som passer, en tekst som sier akkurat det du har lyst til å si til han, og spille den.

Ellers så syntes jeg forslaget ditt var veldig godt, tror mange hadde blitt imponert om du fikk til det. Var i konfirmasjon en gang der den ene fadderen hadde laget en sånn presentasjon, og den var kjempefin! Mye mer spennende enn en vanlig tale.

Skrevet (endret)

At bruden holder tale er ingen tradisjonell greie, det MÅ du slett ikke.

Du kan velge:

*Holde tale

*Lage en sang

*Presentasjon som sånn du nenver

*ingenting

*noe annet

Det er absolutt helt i orden med alle disse alternativene (innenfor rimlighetens grenser av "annet" da, stripping er neppe en god ide... :flekke: )

Jeg er ikke så glad i slike situasjoner selv heller, men valgte å holde en tale likevel, og det gikk kjempefint. Jeg gjorde det fordi jeg ville gjøre "noe", og å lage sang var for meg 110% utenkelig, og tale gikk igrunnen bra. Men om du ikke vil det, så er det abnsolutt ikke noe i veien for å gjøre det som du nevner, eller rett og slett ikke gjøre noe. Det er brudens privilegium :)

Endret av Malama
Skrevet

Strippinga venter jeg med til senere på kvelden gitt, alene med mannen min ;-D

Da skal jeg i all hemmelighet begynne å lage en morsom og fin bildesak. Blir spennende.

Takk takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...