Gå til innhold

Hvorfor skamme seg

Fremhevede innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Mange liker jo og ha sex på nye og merkelige steder. Men av en eller annen grunn så sier mange at de ville død av skamm om noen hadde oppdaget dem,

Hvorfor det egentlig? Hva er det og skamme seg over `?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt usikker på hva du mener egentlig...?

Men de fleste av oss er utstyrt med en viss naturlig bluferdighet, som sannsynligvis ikke har noe å gjøre med at vi skammer oss over vår lyst, våre kropper eller vårt sexliv - men som er der for å holde noen aspekter av livet privat.

Jeg ville blitt ille berørt om andre sexliv ble pådyttet meg på offentlig sted og jeg ønsker ikke å dytter det på andre heller.

Skrevet

Jeg har ingen som vil ha sex med meg, og skammer meg selvfølgelig over det.

Gjest Bellatrix
Skrevet
Mange liker jo og ha sex på nye og merkelige steder. Men av en eller annen grunn så sier mange at de ville død av skamm om noen hadde oppdaget dem,

Hvorfor det egentlig? Hva er det og skamme seg over `?

Jeg synes det er et mer interessant spørsmål å stille; hvorfor ha sex i offentlighet? Som Suxy skriver, så er det ikke alle som vil ha andres sexliv oppi trynet.

Gjest milkyway
Skrevet

Skrev en tråd om det for ca en måned siden, at vi hadde sneket oss inn på det hemmeligste rommet vi kunne finne på byens eksklusive hotell. Det ligger rett ved et utested og vi gadd ikke gjøre det på dassen mer, så vi løp opp der. Men likevel ble vi bøsta, og jeg ble kjempeflau først, men etterpå ble jeg bare tent. Så det så!

Gjest Chrizzy
Skrevet

Ja, hvorfor egentlig? Er jo like naturlig som å tisse å bæsje, du blir jo ikke flau om klassekompisene dine kommer over deg når du bæsjer på gata, nei! :eeeh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...