Gå til innhold

Jeg håper at en dag i framtiden vil folk slutte

Gjest Valiant

Anbefalte innlegg

Gjest Eugene Onegin

Jeg håper at en dag i frammtiden. Vil det bli slutt på all denne fokuseringen om og finne seg en partner.

Slutt på alt presset fra medier om og finne seg den rette.

Jeg håper at en dag kan folk godta at ikke alle ønsker og finne seg en partner. At noen rett og slett liker seg bedre som singel.

Og at en dag vil folk som lever i par slutte og mase sine single venner om at de må finne seg noen.

dette gjelder jo ikke alle men jeg synes det er alt for stort fokus på at alle må ha en livsledsaker

Endret av Eugene Onegin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig...

Når -alle- til støtt og stadighet går rundt og spør deg om du ikke skal få deg mann snart, hvordan det går med kjærligheten, osv, så er det helt utrolig irriterende... Særlig når de smiler overbærende og sier ting som "bare vent til du blir eldre..." når du sier at du ikke er interessert i å få mann og barn.. jeg er 26 for pokker, ikke 14. :kjefte: Selv om jeg "gir beng" i hva de sier så går de meg på nervene med de konstante spørsmålene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seinfeld
Jeg håper at en dag i frammtiden. Vil det bli slutt på all denne fokuseringen om og finne seg en partner.

Slutt på alt presset fra medier om og finne seg den rette.

Jeg håper at en dag kan folk godta at ikke alle ønsker og finne seg en partner. At noen rett og slett liker seg bedre som singel.

Og at en dag vil folk som lever i par slutte og mase sine single venner om at de må finne seg noen.

dette gjelder jo ikke alle men jeg synes det er alt for stort fokus på at alle må ha en livsledsaker

heisann

jeg ser du har involvert deg i disse "hater singellivet" trådene. jeg har startet en av de selv:) heh! det er ikke samfunnet som har påvirket meg, det er det at jeg var i et laaagvarig forhold. nå i etterkant føler jeg meg rett og slett ensom. er så vandt med å ha noen der, hvis du skjønner. det er ikke pga at alle spør eller noe. blant mine venner er det faktisk mer hipt å være singel. men ikke noe for meg, og jeg vet at mange føler det på denne måten. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eugene Onegin
heisann

er det at jeg var i et laaagvarig forhold.

det var faktisk jeg å. Og jeg må si at singelivet er mye bedre.

Men kanskje du var i et bedre forhold en hva jeg var. Hva vet jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seinfeld
det var faktisk jeg å. Og jeg må si at singelivet er mye bedre.

Men kanskje du var i et bedre forhold en hva jeg var. Hva vet jeg

mener absolutt ikke å skryte nå altså, men jeg tror jeg var i det beste forholdet man kan ha! fem år, og ikke en eneste dag uten latter og tull. ingen større krangler, bortsett fra kanskje i fylla. men ingen som er verdt å tenke på, faktisk husker jeg ikke hva de noen gang handlet om heller. tenk å gjøre det slutt når man har det sånn. men til slutt ble vi nok mer bestevenner enn kjærester. og sexlivet var ikke så bra. kanskje pga det med at vi ble bestevenner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...