Gå til innhold

Bra norsk film å gi til engelskmann i gave

Jens

Anbefalte innlegg

Svogeren min er engelsk og er veldig glad i film. Jeg tenkte jeg skulle gi han en norsk film tekstet på engelsk, eller med engelsk tale til jul. Noen som har noen forslag?Han fikk veiviseren ifjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med Elling? Den bør du kunne få med engelsk tekst, i og med at den var Oscarnominert....Den er jo vanvittig herlig, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Doris_*

en av de aller beste norske filmene den siste tiden synes jeg er Sønner, en gripende, og litt overraskende film. Norsk film på sitt beste spør du meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

en av de aller beste norske filmene den siste tiden synes jeg er Sønner, en gripende, og litt overraskende film. Norsk film på sitt beste spør du meg!

Tror ikke en film om pedofile er noe jeg ville gitt en person som har sine første møter med norsk film.

Hvis man vil ha fjell, fjord, ski og kjernesunn norsk ungsom- hva med Fjols til Fjells :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Doris_*

Han hadde jo allerede fått Veiviseren jo...

Tror jeg da ville gitt Flåklypa Grand Prix, eller jeg er Dina (mye norsk natur da...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville gått for Eggs eller Salmer fra kjøkkenet. De aller fleste andre filmene som blir nevnt her, er ikke akkurat Norges-reklame, for å si det sånn. (Ikke så bra filmer, med andre ord.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha norsk natur kan vel "Orions belte" være et alternativ. Skal du ha noe om "erkenordmannen" må vel "Norske Byggeklasser" være det riktige.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Jeg er Dina" viser vakker norsk natur. Men det er ikke akkurat en guttefilm. "Hawaii Oslo" eller "Sønner" passer kanskje bedre? "Budbringeren" er min favoritt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha norsk natur kan vel "Orions belte" være et alternativ. Skal du ha noe om "erkenordmannen" må vel "Norske Byggeklasser" være det riktige.

Hilsen Lille meg

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...