Jens Skrevet 8. november 2007 #1 Del Skrevet 8. november 2007 Svogeren min er engelsk og er veldig glad i film. Jeg tenkte jeg skulle gi han en norsk film tekstet på engelsk, eller med engelsk tale til jul. Noen som har noen forslag?Han fikk veiviseren ifjor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 8. november 2007 #2 Del Skrevet 8. november 2007 Hvis du må velge en eneste en...helt klart "Reprise". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. november 2007 #3 Del Skrevet 8. november 2007 Gi ham Fritt Vilt - ikke tvil i min sjel!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 8. november 2007 #4 Del Skrevet 8. november 2007 Hva med Elling? Den bør du kunne få med engelsk tekst, i og med at den var Oscarnominert....Den er jo vanvittig herlig, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Doris_* Skrevet 8. november 2007 #5 Del Skrevet 8. november 2007 en av de aller beste norske filmene den siste tiden synes jeg er Sønner, en gripende, og litt overraskende film. Norsk film på sitt beste spør du meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Merneith Skrevet 8. november 2007 #6 Del Skrevet 8. november 2007 Salmer fra kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 8. november 2007 #7 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg synes også Salmer fra Kjøkkenet eller Elling-filmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 8. november 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 8. november 2007 Takk for forslag, men tenker kanskje en film som er litt erkenorsk. Natur, menneskene etc.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 8. november 2007 #9 Del Skrevet 8. november 2007 en av de aller beste norske filmene den siste tiden synes jeg er Sønner, en gripende, og litt overraskende film. Norsk film på sitt beste spør du meg! Tror ikke en film om pedofile er noe jeg ville gitt en person som har sine første møter med norsk film. Hvis man vil ha fjell, fjord, ski og kjernesunn norsk ungsom- hva med Fjols til Fjells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Doris_* Skrevet 8. november 2007 #10 Del Skrevet 8. november 2007 Han hadde jo allerede fått Veiviseren jo... Tror jeg da ville gitt Flåklypa Grand Prix, eller jeg er Dina (mye norsk natur da...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 8. november 2007 #11 Del Skrevet 8. november 2007 Hva med Telegrafisten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Lovelylocks Skrevet 8. november 2007 #12 Del Skrevet 8. november 2007 Villmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 8. november 2007 #13 Del Skrevet 8. november 2007 Elling eller Flåklypa Grand Prix. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #14 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg ville gått for Eggs eller Salmer fra kjøkkenet. De aller fleste andre filmene som blir nevnt her, er ikke akkurat Norges-reklame, for å si det sånn. (Ikke så bra filmer, med andre ord.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Innom Skrevet 9. november 2007 #15 Del Skrevet 9. november 2007 Synes å huske at Aberdeen var ganske bra. Inneholder en kjøretur på (Hardanger?)vidda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HB Skrevet 9. november 2007 #16 Del Skrevet 9. november 2007 Skal du ha norsk natur kan vel "Orions belte" være et alternativ. Skal du ha noe om "erkenordmannen" må vel "Norske Byggeklasser" være det riktige. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betsy Skrevet 9. november 2007 #17 Del Skrevet 9. november 2007 Kristin Lavransdatter! Mer "urnorskt" kan det vel ikke bli!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #18 Del Skrevet 11. november 2007 "Jeg er Dina" viser vakker norsk natur. Men det er ikke akkurat en guttefilm. "Hawaii Oslo" eller "Sønner" passer kanskje bedre? "Budbringeren" er min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Luna Skrevet 11. november 2007 #19 Del Skrevet 11. november 2007 Sier som Suzy: Fritt vilt! Her får du bra norsk natur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nedfall Skrevet 11. november 2007 #20 Del Skrevet 11. november 2007 Skal du ha norsk natur kan vel "Orions belte" være et alternativ. Skal du ha noe om "erkenordmannen" må vel "Norske Byggeklasser" være det riktige. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå