Gjest Utlogget Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg og samboeren min har vært sammen i nesten to år, og bodd sammen i snart ett år. Han er kjempegrei mann, høfflig, har sosiale antenner - ikke en sånn fyr som blir fort husvarm og gjør folk ille berørt.. Vi bor ca. 50 mil fra der jeg kommer fra. Jeg og søstra mi er på samme alder, og har alltid vært veldig gode venner. Vi pleier å finne på mye sammen, både med og uten barna hennes. Det er ikke så ofte samboeren min har vært med meg hjem, kanskje litt på grunn av den lange avstanden. De gangene han har blitt med, hører jeg liksom ingenting fra søstra mi. Ingen spørsmål om å finne på noe, ingen spørsmål om vi vil komme på besøk eller vil ha besøk hjemme hos foreldrene mine. Det eneste jeg ser av henne og familien hennes da er om de stikker innom foreldrene våre.. Jeg synes det er veldig trist at det blir sånn, jeg skjønner at det er travelt å ha små barn - men jeg må si at jeg er flink til å ta meg av dem, tar de med ut og leker osv. så gjør foreldrene det de selv vil. Kan ikke se noen grunn til at hun skal mislike han heller, han er veldig lik meg i oppførsel og jeg er meg selv 100% lik med og uten han.. Når den tredje søstra vår tar med mannen hjem pleier de og være mye sammen - noe som gjør det enda rarere.. Noen synspunkter? Burde jeg bare kjøre på og mase om "samvær" eller skal jeg trekke meg litt tilbake? Vil gjerne at søstra mi og familien skal bli kjent med samboeren min..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå