Gjest TS Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Etter ti års flittig bruk tok mitt Philips strykejern fyr og jeg trenger nå et nytt. Er det noen som har noen anbefalinger? Kan bruke ca 1 000,- kr. på kjøpet.
Gjest Blondie65 Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg nytt jern selv. Jeg hadde ikke så mye å rutte med, men spurte i butikken hva som var det beste i fht. pris. Og da fikk jeg anbefalt Tefal Aquaspeed siden det kom best ut i test. Og jeg er veldig fornøyd med det (er ingen "super stryker" som stryker alt).
Gjest TS Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg har nettopp kjøpt meg nytt jern selv. Jeg hadde ikke så mye å rutte med, men spurte i butikken hva som var det beste i fht. pris. Og da fikk jeg anbefalt Tefal Aquaspeed siden det kom best ut i test. Og jeg er veldig fornøyd med det (er ingen "super stryker" som stryker alt). [/quote Takk Hvordan er strykeoverflaten på dette? Stryker det lett? Stryker en del så vil ha et som glir lett og fjerner kjapt krøller, men er ikke en strykefanatiker som stryker sengeklær, undertøy osv.
Antoinette Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Jeg har titanjernet fra Siemes, beste jernet jeg har hatt og jeg stryker mye.
Gjest Blondie65 Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Hvordan er strykeoverflaten på dette? Stryker det lett? Stryker en del så vil ha et som glir lett og fjerner kjapt krøller, men er ikke en strykefanatiker som stryker sengeklær, undertøy osv. Med alle mulige forbehold siden jeg jo knapt er en ekspert: det gamle jernet lugget og hadde dårlig effekt. Typisk gammelt og slitt. Tungt var det også. Det nye har en helt annen overflate og det første jeg prøvde meg på var en linduk og ble meget overrasket. Krøllfri fra første stryk på helt tørt tøy. Prisen var under kr 500,- der jeg kjøpte det, men husker ikke eksakt nå. De andre jernene (Braun f.eks.) var minst kr 200,- dyrere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå