Gjest hrg Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg har funnet og kjøpt drømmekjolen til bryllupet neste sommer. Men så leter vi etter fine klær til min fremtidige mann da. I tillegg trenger vi brudepikekjole og brudesvenn antrekk. Det hadde vært kult om brudesvenn var i samme antrekk som brudgom. Kunne tenkt oss en kul dress, gjerne brun eller lys? Vi skal ha en uhøytidelig fest med en kjempegjeng venenr og familie. Dresskoden er uformell. Var inne på helt sort dress med hvitt slips, det kan være litt kult. Men siden det er i august, kan han jo gjerne bruke lyst da. Beige med striper kanskje? Kalvekryss f eks. Noen som har noen tips til nettsider med bilder? Evt noen som vet hvor man kan leie? Akershus/Buskerud/Oslo Vi trenger også tips til sider med brudepike og brudesvenn klær, kjøpe/leie. Håper noen vet om noe altså! På forhånd takk. ps; har sjekket ut kimosuits.com, men nærmeste forhandler er i Danmark. Bestiller ikke dette uten å ha prøvd ;-D
flickan Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Her kjøpte jeg 3 brudepiker for tilsammen 700(tror jeg det var). Ebay-butterflycx de har klær til brudesvenn også. Vet det er MANGE her inne som har kjøpt derfra og de er sikre, raske og billige. Hvertfall nå som dollaren er så billig også.
Gjest hrg Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Her kjøpte jeg 3 brudepiker for tilsammen 700(tror jeg det var). Ebay-butterflycx de har klær til brudesvenn også. Vet det er MANGE her inne som har kjøpt derfra og de er sikre, raske og billige. Hvertfall nå som dollaren er så billig også. Takk for raskt svar! Hvordan er det med moms og frakt og toll og sånn da? Hver gang jeg har kjøpt ting fra utlandet, har jeg endt opp med å betale forferdelig mye for frakt og toll osv.... Hva er dine erfaringer på det?
*Emma* Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Jeg kjøpte brudepike kjole fra samme link som over. Det ble 420 inkl frakt. Selve kjolen kostet under 200kr (som er tollgrensen). Jeg ba dem spesifisere på "toll-lappen" kjolens pris og ikke inkludere frakten. Det gjorde de og den ble ikke stoppet i tollen. Smoking til sønnen min kjøpte jeg og. Skal se om jeg finner link. Den kostet ca 280,- inkl frakt. Bukse, jakke, skjorte, vest, slips og sløyfe (vi brukte slipset).
flickan Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Frakt var nesten like dyrt som kjolene jeg kjøpte, men det ble likevel ikke dyrt tilsammen fordi kjolene er så billige. Det koster 40 dollar (i dag ca 210 nok) for første vare, deretter 15 dollar per vare (ca 80 nok), forutsatt at du kjøper det samlet. I norge koster jo slike kjoler rundt 1000-lappen, så det ble en god pris tilslutt. Jeg betalte ikke noe i tillegg da de sendte pakken som gave. (Du kan be om det i comment-feltet, eller be dem spesifisere vareprisen uten porto) Det tok ca en uke fra jeg bestilte til jeg fikk varene..
Gjest hrg Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Takk takk! Det var veldig mye fint her altså! Spennende! trenger fortsatt tips til mannens klær da ;-D
*Emma* Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 (endret) Mannen min leide klær der vi var i USA (for det var så billig) og det morsomme var at selvom sønnen vår sine klær da var kjøpt på Ebay og mannen leide så er fargen på vestene/slipsene dems nesten identiske! Alle trodde de var kjøpt/leid sammen Du kan forresten leie klær hos Frank Taylor i gågate i Ski. De er veldig flinke og har god service. Endret 8. november 2007 av *Emma*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå