Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Gullring/Sølvring? Hva er deres valg? Selv syntes jeg gullring er mest "giftering" liksom. Men det har jo blitt mer og mer vanlig med sølvring også. Og det er jo utrolig pent.
*Tausa* Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Selv synes jeg gullring er "mest" giftering. Dessuten passen den fargen meg bedre enn sølv, så da var ikke valget vanskelig. Sølvring som giftering har jeg vel aldri hørt om, men jeg vet at hvitt gull er populært. Etter hvert vil jeg tro at dette blir omtrent like vanlig, og derfor også "typisk giftering". Jeg synes du og mannen din skal bestemme hva dere synes er finest uten å tenke på hva som er vanlig. Men jeg hadde ikke gått for sølv, da. Enten gult eller hvitt gull. Lykke til med ringkjøpet!
Gjest hrg Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Vi valgte hvitt gull, sandblåst, med en liten "kant". Finner ikke bilde av den på nettet. Det finnes flere steder dere kan desigen deres enge ringer, slik at ingen andre ha lik. (eller svært fa andre har lik iallefall) Det viktigste er jo at dere to liker den. Dere skal bruke de resten av livet ;-D Lykke til!
Gjest Eline80 Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Gullring/Sølvring? Hva er deres valg? Selv syntes jeg gullring er mest "giftering" liksom. Men det har jo blitt mer og mer vanlig med sølvring også. Og det er jo utrolig pent. Vår forlovelsesring, som også kommer til å være vår giftering, er i hvitt gull med tekst utenpå. Vi liker de hvertfall veldig godt Har ikke kjøpt de her, men disse er like de vi har: http://www.smykkesenteret.no/shop.asp?p=73...mgActive=bilde1 Vi har begge navnene gravert. xx og xx
Arkana Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Vi valgte slike. Ville ha en diamantring, men likevel noe som alle kunne se at var gifteringer.
canica Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Vi valgte hvitt gull, sandblåst, med en liten "kant". Finner ikke bilde av den på nettet. Det finnes flere steder dere kan desigen deres enge ringer, slik at ingen andre ha lik. (eller svært fa andre har lik iallefall) Det viktigste er jo at dere to liker den. Dere skal bruke de resten av livet ;-D Lykke til! Jeg hadde veldig lyst på en ring som var sandblåst, men han som laget ringene våre sa at sandblåsingen ble slitt glatte igjen veldig fort og at man måtte sende ringene til oppussing ganske ofte. Hva er din erfaring med det ? (dersom du har tatt ringen i bruk da...) Jeg liker både hvitt og gull som farge, men syns min bleike hudfarge ble enda blekere av gullfargen så vi tenkte vi skulle gå for hvitt. Enden på visa ble platina fordi det var mye enkelere å finne et ringpar hvor herreringen så maskulin ut og dameringen var feminin nok.
Gjest Helen Parr Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Nydelige ringer, Arkana. Vi har en litt original ringhistorie, tror jeg. Da vi giftet oss for snart ti år siden, insisterte jeg på en ordinær, klassisk giftering i gult gull. Mannen min mente han ikke kom til å bruke ring, men jeg synes det iallefall ville være greit å ha en vanlig giftering. Det endte med at han alltid gikk med den, mens jeg ikke brukte den de første fem-seks årene, siden jeg egentlig liker best hvitt gull. Vi bestemte oss derfor for noen år siden at vi skulle kjøpe nye, som begge trives med. Da valgte vi flate ringer i hvitt gull, med en liten diamant på min. (Trykk på Snorre Flatheim, øverste rad, femte ring fra venstre.) Nå er vi veldig fornøyde begge to, og ringene sitter alltid på. De andre ligger i nattbordskuffen som et hyggelig minne.
Harlekin Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Vi har ringer i hvitt gull som forlovelsesringer, som jeg synes er finere enn vanlig gull (selv om det selvsagt også er flott!). Jeg er veldig glad i sølv, og hvitt gull ligner på sølv, men er mer holdbare. Selv om man på levere disse "til oppussing" en gang i året eller noe :icon_neutral: Jeg vet ikke hvilke gifteringer vi skal ha, men jeg ser for meg hvitt gull da også ...
Marge Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Vi har valgt hvitt gull på våre - ellers er de helt "tradisjonelle" forlovelsesringer. Vi liker begge dette bedre enn gullfargen.
Branna Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 Vi hadde sølvringer med keltisk mønster på som forlovelsesringer, men valgte ringer i både hvitt og gult gull som gifteringer. Det føles liksom mer som giftering når det er gull... men jeg savner av og til forlovelsesringen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå