Gjest graceland Skrevet 7. november 2007 #1 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Så har annonsørene valgt å trekke seg fra "De syv dødssyndene". Det gjelder 1881, Maxbo og Expert. Redaktør i "Norge i Dag" applauderer boikottingen. Så da har de kristne fått makt til å stoppe ytringsfriheten, som de mener at muslimene mangler. Kommer du til å slutte å bruke disse annonsørene? Jeg er faktisk så forbanna på disse kristne bedreviterne at, JA! Heretter blir det Byggmakker og Elkjøp. http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/07/...ments_container Endret 7. november 2007 av graceland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 7. november 2007 #2 Del Skrevet 7. november 2007 Støtter meg til deg, jeg! Og liker Schau og hans program. Gleder meg til torsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Del Skrevet 7. november 2007 Bedrifter bestemmer selv om de ønsker å sponse et program eller ikke. Når de får mange negative reaksjoner er det ikke unaturlig å trekke seg. Tåpelig vinkling å gi "kristenfolket" skylden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest s.n Skrevet 7. november 2007 #4 Del Skrevet 7. november 2007 Bedrifter bestemmer selv om de ønsker å sponse et program eller ikke. Når de får mange negative reaksjoner er det ikke unaturlig å trekke seg. Tåpelig vinkling å gi "kristenfolket" skylden. Det er jo 'Vårt Land' som har satt igang kampanjen. Bedrifftene er redd for å miste de kristne kundene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Del Skrevet 7. november 2007 For min del blir det boikott av disse feige annonsørene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 7. november 2007 #6 Del Skrevet 7. november 2007 Feige menneskene.... jaja, får man boikotte de også da når de ikke eier noen form for ryggrad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 7. november 2007 #7 Del Skrevet 7. november 2007 Boikott her også. Er vi tilbake i steinalderen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caso Skrevet 7. november 2007 #8 Del Skrevet 7. november 2007 Gi de en innføring av skikk og bruk av fjernkontroll, så hadde mye vært løst. MÅ ikke se på det man ikke liker, - det ansvaret har alle. Kristne trenger ikke ta noe ansvar for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 7. november 2007 #9 Del Skrevet 7. november 2007 http://www.dagbladet.no/kultur/2007/11/07/517506.html Der har humanetisk forbund svart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ami Skrevet 7. november 2007 #10 Del Skrevet 7. november 2007 Boikott her også. Gleder meg til neste episode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitechick Skrevet 8. november 2007 #11 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) satt og leste nyhetene og kom over dette.. tenkte vi burde diskutere dette litt nærmere http://www.side2.no/tv/article1416057.ece har en link til også: http://www.side2.no/tv/article1289917.ece dette har tidligere vært diskutert i andre nettaviser også har jeg sett. Jeg ser sjeldent på tv. Men liker veldig godt underholdende og orginale(!) tv programmer. HER komme da de 7 dødssyndene inn. Hva syns dere om det? må da vel vær lov å sende orginale og oppfinnsomme ting på tv.. Er sååå drittlei(!) av alle reprisene på gamle ting, nyheter, elendige serier osv .. *snork* Endret 8. november 2007 av Whitechick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ATV Skrevet 8. november 2007 #12 Del Skrevet 8. november 2007 ser på hele greia som et siste desperat forsjøk fra en avdanke radio stjerne på og melke noen kroner til ut av gammel heder, alt for og få litt mer penger til dop. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whitechick Skrevet 8. november 2007 #13 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) syns ikke det ser ut som ett desperat forsøk på å skaffe noe penger jeg.. Listen på pr kåte kjendiser for sånt er lang, synes ikke kristoffer schau passer inn i den listen altså... Dette programmet er jo orginalt og underholdende.. jeg mener.. har du sett på det? Endret 8. november 2007 av Whitechick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #14 Del Skrevet 8. november 2007 Hvis de kristne ikke liker programmet - kan de ikke bare la være å se på det da?? Det er jo ikke verre. Jeg er ikke kristen, jeg har ikke noe problem med at programmet sendes. Jeg synes Schau er utrolig irriterende, derfor lar jeg være å se på det, men om -andre- har lyst til å se det er da ikke noe jeg har noe med! Dette føles bare som om kristenfolket prøver å tvangskristne hele landet. Ingen skal få lov til å se noe ukristelig, fysjameg, moralsk forfall, osv. For å sitere Valla: "Eg spyr". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. november 2007 #15 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Behøver man å se på all slags søppel? Jeg har glatt valgt bort dette programmet, det er ikke forenlig med mitt verdisyn, så enkelt er det bare! Det har forrsten ikke noe med livssyn å gjøre, bare så det er sagt. Edit: trykkleif og tillegg Endret 8. november 2007 av Brunhilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. november 2007 #16 Del Skrevet 8. november 2007 Nå har jeg aldri likt Kristopher Skau. Når jeg ikke liker Skau og det han står for, greier jeg da helt fint å skru av tv'en! Jeg vil ha meg frabedt at kristne skal kunne bestemme hva jeg skal ha mulighet til å se på tv. Jeg er imidlertid ikke overrasket over at de reagerer, det er i deres fulle rett. Det som virkelig skuffer meg er annonsørene som trekker seg. La oss håpe at Tv2 ikke lar seg presse, og fortsetter å lage programmer som provoserer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. november 2007 #17 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg har ikke lest aviser grundig nok i det siste skjønner jeg. I utgangspunktet synes jeg hele programkonseptet til Schau denne gangen er ekkelt, men det er jo ikke mer enn hva man kan forvente fra en mann som liker å leve farlig nær grensen av den gode smak hele tiden. Jeg har valgt å ikke se programmet (og noterer meg samtidig sendetiden - lenge etter at en haug småtroll bør være i seng). Jeg syntes det var fornøyelig at enkelte annonsører trakk seg, jeg tenkte at det kanskje var "Gud" som våknet, slik Schau etterlyste. Men det var først da jeg så denne tråden at jeg skjønte at kristenfundamentalistene står bak og DER går grensen altså. Om Hansen, Olsen, Maxbo eller Expert liker programmet er deres sak. Likeens om de vil sponse det. Men det er direkte kvalmt at de lar seg styre av kristenfundamentalister på den måten så jeg har signert oppropet jeg (se HEF-artikkellinken i et innlegg lenger fremme i tråden). Hva blir det neste fra Finn Jarle Sæle & Co.? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. november 2007 #18 Del Skrevet 8. november 2007 Nå er ikke jeg så stor kunde av noen av disse at det hjelper noe voldsomt å marsjere rundt i tog og boikotte dem. Skal jeg kjøpe noe de selger vil jeg sikkert se meg om hos noen andre først fremover, men jeg har ingen slike planer. Imidlertid ble jeg såoass opprørt over dette at jeg sendte alle tre en e-post - håper at det kan få dem til å tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. november 2007 #19 Del Skrevet 8. november 2007 Neida, man behøver absolutt ikke å se all slags søppel. Jeg har selv ikke sett programmet, fordi jeg rett og slett ikke liker Skau. Problemet mitt i denne saken er at annonsører lar seg presse av en gruppe mennesker til å trekke seg fra annonse plasser rundt dette programmet. Jeg synes rett og slett det er svakt av disse selskapene å gjøre det, og frykter at dette etterhvert kan føre til at komersielle tv-kanaler ikke lenger kan lage provoserende programmer. Og i tillegg, hvorfor kan ikke de kristne som har startet denne boikotten gjøre som resten av oss når det er noe vi ikke liker på tv. Nemlig skru av tv'n! Det er det jeg gjør når jeg kommer over de kristne programmene som blir sendt til stadighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Noa Skrevet 8. november 2007 #20 Del Skrevet 8. november 2007 Og i tillegg, hvorfor kan ikke de kristne som har startet denne boikotten gjøre som resten av oss når det er noe vi ikke liker på tv. Nemlig skru av tv'n! Det er det jeg gjør når jeg kommer over de kristne programmene som blir sendt til stadighet. Helt enig, akkurat slik muslimene gjorde i Muhammedkarikaturstriden. Istedenfor å lage ballade, lot de simpelten være å se tegningene. Der har de kristne noe å lære av sine trosbrødre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå