Kristian (71) Skrevet 10. april 2003 #1 Skrevet 10. april 2003 Romantikk-matematikk * Smart mann + Smart kvinne = Romantikk * Smart mann + Dum kvinne = Affære * Dum mann + Smart kvinne = Giftemål * Dum mann + Dum kvinne = Graviditet Arbeidsliv-matematikk * Smart sjef + Smart arbeidstaker = Vinning * Smart sjef + Dum arbeidstaker = Produksjon * Dum sjef + Smart arbeidstaker = Forfremmelse * Dum sjef + Dum arbeidstaker = Overtid Shopping-matematikk * En mann betaler gjerne 10 kroner for en 5-kroners ting han trenger. * En kvinne betaler gjerne 5 kroner for en 10-kroners ting hun ikke har bruk for. Generell statistikk * En kvinne bekymrer seg for fremtiden inntil hun finner en mann. * En mann bekymrer seg for fremtiden etter at han har funnet seg en kone. * En vellykket mann er en som tjener mer penger enn hans kone kan bruke. * En vellykket kvinne er en som finner en slik mann. Lykke * For å være lykkelig med en mann, må du forstå ham masse og elske ham litt. * For å være lykkelig med en kvinne, må du elske henne masse ikke prøve å forstå henne i det hele tatt. Hukommelse * Enhver gift mann burde glemme sine feil. Det er ingen vits at to mennesker husker det samme. Mulighet for forandring * En kvinne gifter seg med en mann og forventer at han vil forandre seg, men det skjer ikke. * En mann gifter seg med en kvinne og forventer at hun ikke skal forandre seg, og det skjer. Diskusjonsteknikk *En kvinne har det siste ordet i enhver diskusjon. Alt en mann sier etter det, er begynnelsen på en ny diskusjon.
xeyes Skrevet 10. april 2003 #2 Skrevet 10. april 2003 * En vellykket mann er en som tjener mer penger enn hans kone kan bruke. Hahaha
Gjest Lea Skrevet 10. april 2003 #3 Skrevet 10. april 2003 Kristian da... Ser ut som om du har fattet en viss interesse for dette temaet?!
Kristian (71) Skrevet 10. april 2003 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2003 Du tror vel ikke at jeg har kommet på alle disse tingene av meg sjøl? Næsj, har bare lekt litt sånn "klippe-og-lime" morro jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå