Kirin Skrevet 30. januar 2009 #21 Del Skrevet 30. januar 2009 Hilser på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. februar 2009 #22 Del Skrevet 15. februar 2009 Innom for å hilse på jeg også snart er det mars Ønsker dere lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muesli Skrevet 28. februar 2009 #23 Del Skrevet 28. februar 2009 sniker meg inn for å sei: GRATULERER!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 28. februar 2009 #24 Del Skrevet 28. februar 2009 sniker meg inn for å sei: GRATULERER!!!!!! Oi! Siden du tydeligvis vet noe jeg ikke vet så slenger jeg meg på! GRATULERER! Hvem, hva, hvor? Ulva, kom inn hit og forklar deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. mars 2009 #25 Del Skrevet 1. mars 2009 Oppdater oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulva Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #26 Del Skrevet 1. mars 2009 Eg testa positivt på fredag :D Men jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei, for jeg hadde en liten blødning i januar, som jeg selv da kalla mensen, men jeg hadde ikke den vanlige ligger til sengs med varmeflaske og smertestillende mensen som jeg pleier og ret etterpå mistet jeg lysten på kaffi, begynnte å bli søvnig og vondt i ryggen og litt seinare kvalme og oppkast... Så jeg tror jeg er 9 uker og 2 dager på vei, men pga blødningen tror legen jeg bare er 4 uker og 6 dager...men vi får se er så glad :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. mars 2009 #27 Del Skrevet 1. mars 2009 Gratulerer! Kan jo ta deg en tur inn i terminklubben - er du 9 uker hører du i alle fall hjemme hos oss i september/oktober-klubben Kan jo spørre om å få henvisning til tidlig UL da, for å sjekke - er jo ganske stort avvik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulva Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #28 Del Skrevet 2. mars 2009 Legen meinte eg var 9 uker på vei når eg var der i dag, for eg kunne jo ikkje ha spydd i 3 uker alt om eg var bare 5 på vei....med tanke på det at dei tell svangerskapet fra 1 dag i siste mens... Så ja, foreløpig termin er 3 oktober :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. mars 2009 #29 Del Skrevet 2. mars 2009 Greit å ha funnet ut av det da Da kan du bli med i september/oktober-klubben! *mase* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirin Skrevet 2. mars 2009 #30 Del Skrevet 2. mars 2009 Legen meinte eg var 9 uker på vei når eg var der i dag, for eg kunne jo ikkje ha spydd i 3 uker alt om eg var bare 5 på vei....med tanke på det at dei tell svangerskapet fra 1 dag i siste mens... Så ja, foreløpig termin er 3 oktober :rødme: Så flott! Bedre med 9 uker enn med 5 da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redlady Skrevet 22. mars 2009 #31 Del Skrevet 22. mars 2009 Dette gikk jeg glipp av. Gratulerer, Ulva! Håper det står bra til med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå