Gå til innhold

prøverier og slikt

Ulva

Anbefalte innlegg

Siden testen var negativ sist helg og vi var "klar " for å bli foreldre enno da va eit uhell, fant vi ut at vi kutter prevansjon og lar det stå til :love:

Eg e den lykkeligaste for tida, svever på ei rosa sky og venter på eit lite mirakel :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

takk for lykketenking fra dåke alle:)

me prøve fortsatt, går å venter på mens nå og er ganske spent, selv om eg ikkje tror eg er blitt det denne gangen....

men da hadde vert kjekt å fått mens sånn at me kan begynna på prøverunde 3 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden testen var negativ sist helg og vi var "klar " for å bli foreldre enno da va eit uhell, fant vi ut at vi kutter prevansjon og lar det stå til :love:

Eg e den lykkeligaste for tida, svever på ei rosa sky og venter på eit lite mirakel :rødme:

Det var jo en søt måte å finne ut at man har lyst til å prøve! :)

Masse lykke til! Håper dere lykkes snart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Tusen takk for hyggelige kommentarer :)

Nå nermer eggløysinga seg med stormskritt, fredag eller lørdag om den følger samme syklus som dei to siste mnd :) vi er så spente, drikker litt grapefrukt juice kvar kveld, etter eg leste eit kjerringråd, kan jo umuligt gjere det verre :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

spennende...

År... grapefrukt juice er kjempegodt! (og nyttig vistnok).. drakk masse av det forrige syklus jeg(funka ikke den måneden.. haha)

ønsker deg masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er også ny. PP1 nå. Masse lykke til!!

Tror jeg også skal prøve grapefruktjuice i neste mnd. Har jo ikke helt tro på at jeg blir gravid SÅ fort.

Rubie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Hei.

Jeg er også ny. PP1 nå. Masse lykke til!!

Tror jeg også skal prøve grapefruktjuice i neste mnd. Har jo ikke helt tro på at jeg blir gravid SÅ fort.

Rubie :)

Funket ikkje for oss denne gangen heller...fikk mensen som varte i 24 timer, tok en test to dager etter som var svakt positiv men nå er den negativ igjen...rekner med eg hadde ein spontan abort og at hormonene gjorde at testen blei positiv...(for ellers så skal jo ikkje testen bli positiv uten ein er gravid vel??)men men, me prøve igjen, kan kje gi opp nå :)

Om vi ikkje er blitt gravide til sommeren, så skal vi til legen og få utredning, kanskje eggene mine ikkje blir skikkelig modne, eller han har dårlige svømmere, ein kan jo få hjelp mot sånt kan ein ikkje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke funka da. Men, de færreste får de til på første forsøk.

Høres ut som en spontanabort ja. Godt den kom så tidlig da, verre om man har vært gravid noen uker først...

Lykke til i neste periode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke funka da. Men, de færreste får de til på første forsøk.

Høres ut som en spontanabort ja. Godt den kom så tidlig da, verre om man har vært gravid noen uker først...

Lykke til i neste periode!

me har prøvd siden i begynnelsen av november, så det var nok ikkje første forsøket... :)

Er glad den kom så tidlig eg også, må være forferdelig å gå gravid eit par uker/mnd og så oppleve noe slikt...

Endret av Ulva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
Gjest *Frida*

Dumt med mulig SA, men godt at det skjedde så tidlig. Satsar på at det går bedre neste gong!

Når ventar du EL igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Ingen tegn til storken endo her i gården....

Fikk mensen 5 dager for sein, gjett om det var skuff...men men...nå håper eg det venter til i august sånn at vi får flytta, dradd på ferie, henta nye katten og litt slikt før eg blir gravid....mai barn er jo kjekt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 8 måneder senere...

Fortsatt ikkje noe baby hos oss, i dag fikk sambo vite at svømmerene hans er heilt ok...det vil sei at det mest sansynleg er meg som er problemet, eg veit jo egentli da, siden eg har operert for cyster på begge eggstokkene, men alikavell var det tungt å få vite...

Hadde håpt at me begge skulle ha problem, hadde vert lettere å svelge, litt sånn felles skjebne felles trøst...

Har fått time hos gyn min i mars, blir lenge å vente, men det er han eg har hatt før og han eg føler meg tryggest med...(og fordi han er best er det laaaang kø...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...