Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hei Er det noen her ute som har noen fine sms di kan skrive her. Skulle gjerne hatt noen. Kan gjerne være god helg meldinger, eller andre fine.. Da blir jeg svært glad:)
Shabana Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Noen fine: *What would you do if your friend was gone tomorrow and you never told then how you felt? So I just want to say: you are special to me and you've made a difference in my life. I look up to you, respect you and cherrish you. *Hver natt har en morgen, hver dag har en kveld. Hvert smil har en tåre, hvert hallo et farvel. All sorg har litt glede, hvert ja har et nei, og best av alt sammen, jeg har en (venn, kjæreste, mor osv) som deg. *Når du av til synes du strever... Finn deg et speil og spør hvem du er. Når du ønsker å forstå hvorfor du lever, er svaret forbausende nær. Du visste det som liten, men glemte det som stor. Du er det aller fineste her på jord. *Du fortjener gode dager og lykkelige stunder. Du fortjener gode opplevelser og folk som er snille mot deg. Du fortjener å oppleve stor glede og masse kjærlighet. Du fortjener å ha et godt liv. Inviter det du ønsker inn i livet ditt. Gi det lov til å gjøre det som er viktig for deg og lytt til egne ønsker og behov. Skriv ditt eget manus på ditt liv, og fyll det med mennesker du er glad i. *Glem aldri hvor mye lys du sprer, hvor mye støtte du gir, hvor mange smil du henter frem og hvor mange hjerter du varmer ved å være akkurat som du er! Og så et par morsomme til slutt: *Ta meg om natta, om aften og om dagen. Ta meg i stua, på loftet og i hagen. Ta meg på stolen, i bilen og i senga. Ta meg i skogen, på stranda og i enga. Ta meg på alvor og ta meg for gøy. Ta meg både med og uten tøy. Ta meg alt etter behov. Ta meg uansett, du har lov. Ta meg i gråvær, i sol og i regn. Ta meg i grøfta ved siden av veien. Ta meg når humøret svinger... Jeg vil bli tatt hver gang det ringer. Kjærlig hilsen din mobiltelefon! *Hvis du finner ut at du vil sende meg en melding... så vil jeg minne deg på at jeg prøver å sove nå. På grunn av stor nysgjerrighet klarer jeg ikke sove hvis telefonene piper
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Noen fine: *What would you do if your friend was gone tomorrow and you never told then how you felt? So I just want to say: you are special to me and you've made a difference in my life. I look up to you, respect you and cherrish you. *Hver natt har en morgen, hver dag har en kveld. Hvert smil har en tåre, hvert hallo et farvel. All sorg har litt glede, hvert ja har et nei, og best av alt sammen, jeg har en (venn, kjæreste, mor osv) som deg. *Når du av til synes du strever... Finn deg et speil og spør hvem du er. Når du ønsker å forstå hvorfor du lever, er svaret forbausende nær. Du visste det som liten, men glemte det som stor. Du er det aller fineste her på jord. *Du fortjener gode dager og lykkelige stunder. Du fortjener gode opplevelser og folk som er snille mot deg. Du fortjener å oppleve stor glede og masse kjærlighet. Du fortjener å ha et godt liv. Inviter det du ønsker inn i livet ditt. Gi det lov til å gjøre det som er viktig for deg og lytt til egne ønsker og behov. Skriv ditt eget manus på ditt liv, og fyll det med mennesker du er glad i. *Glem aldri hvor mye lys du sprer, hvor mye støtte du gir, hvor mange smil du henter frem og hvor mange hjerter du varmer ved å være akkurat som du er! Og så et par morsomme til slutt: *Ta meg om natta, om aften og om dagen. Ta meg i stua, på loftet og i hagen. Ta meg på stolen, i bilen og i senga. Ta meg i skogen, på stranda og i enga. Ta meg på alvor og ta meg for gøy. Ta meg både med og uten tøy. Ta meg alt etter behov. Ta meg uansett, du har lov. Ta meg i gråvær, i sol og i regn. Ta meg i grøfta ved siden av veien. Ta meg når humøret svinger... Jeg vil bli tatt hver gang det ringer. Kjærlig hilsen din mobiltelefon! *Hvis du finner ut at du vil sende meg en melding... så vil jeg minne deg på at jeg prøver å sove nå. På grunn av stor nysgjerrighet klarer jeg ikke sove hvis telefonene piper Tusen takk:D nå ble jeg svært glad!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå