Gjest Ophelia G Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Om dere var denne kvinnen. Ville dere vært med en så stygg og liten mann http://www.mpp.org/atf/cf/%7BFC4E88DF-6ACE...enz_resized.jpg
Mafdet Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Ja sannsynligvis, siden hun er det (hvis hun er det), og da ville vi jo det hvis vi var henne......
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Han var ikke spesielt stygg eller liten. Han er jo dessuten høyere enn henne. Jeg synes veldig få mennesker er stygge. Ville derimot ikke vært sammen med en som er stygg innvendig, feks en som går rundt og kaller andre stygge. Lurer på hva de som blir sammen med noen pga utseende gjør når alderen har sagt sitt.. men svaret finnes vel forsåvidt i skilsmissestatistikkene..
Marihata Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Helt enig, han var ikke noe spesielt stygg, bare litt ufiks frisyre. Synes også det skal mye til før noen er direkte stygge. Det viktigste for meg er personligheten, interessene og verdiene et menneske har, og når jeg virkelig liker et menneske blir de alltid vakrere. Noen som er pene, men oppfører seg bedritent blir faktisk styggere i mine øyne. Hvorfor engasjerer du deg i slikt egentlig? Synes det virker temmelig tomt og meningsløst.
Gjest moja Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Helt enig, han var ikke noe spesielt stygg, bare litt ufiks frisyre. Synes også det skal mye til før noen er direkte stygge. Det viktigste for meg er personligheten, interessene og verdiene et menneske har, og når jeg virkelig liker et menneske blir de alltid vakrere. Noen som er pene, men oppfører seg bedritent blir faktisk styggere i mine øyne. Hvorfor engasjerer du deg i slikt egentlig? Synes det virker temmelig tomt og meningsløst. Helt enig her også. Jeg syns ikke han kan karakteriseres som spesielt stygg akkurat. Det er mange som kjeder seg om dagen skjønner jeg.........
Gjest puselabb Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Jeg bryr meg fint lite om utseendet, personligheten spiller en utrolig mye større rolle. Og nå var ikke han på bildet direkte stygg heller.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Han var jo litt søt da, bare håret som ikke var så fint. Jeg bryr meg fint lite om utseendet til potensielle kjærester
FrizzleSizzle Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Dette har vært diskutert før...? Joda. Lange tråder om hvorvidt utseendet betyr noe eller ikke. Jeg synes ikke det gjør det, jeg hadde edle tanker om at personligheten var viktigst allerede som "tween" og skilte meg ut fra mine guttegærne venninner, skjønte ikke helt hva de snakket om...hehe...jeg synes kvinners utseende er langt mer interessant, og jeg er en 100% heterofil kvinne. Så, angående bildet: Han var da ikke stygg? Helt grei. Hun var skjønn!
Gjest Gjest_astrid_* Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 Trådstarter må da være en mann til tross for det noget feminine navnet. Jeg ser, og de fleste kvinner med meg, at det eneste som skiller kvinnen og mannen på bildet er hår, sminke og kjønn. Hvis kvinnen på bildet hadde vært halvt skallet og troppet opp uten sminke og i samme klær som mannen ville nivået vært helt jevnt.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Han var jo litt søt da, bare håret som ikke var så fint. Jeg bryr meg fint lite om utseendet til potensielle kjærester Hvordan burde han fikset seg på håret? Noen forslag?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #11 Skrevet 14. november 2007 Nå måtte jeg Så for meg noe mye verre, hehe.. Han var nå ikke stygg. Og han er jo høyere enn henne. Jeg liker forøvrig ikke så høye menn, liker best at de er på høyde med meg :love:
Gjest Gjest_Monica_* Skrevet 14. november 2007 #12 Skrevet 14. november 2007 Så for meg en dverg med deformert ansikt jeg.... Han var da ikke stygg! Mulig at unge jenter er veldig opptatt av at en mann skal være vakker vakker vakker!!! Men litt "stygge" menn er egentlig bare kult. Særlig hvis de driter i det sjøl, er smarte i hodet sitt og har god humor. Den type menn blir selvsikre og vet at de må score på andre ting enn utseende. Dermed finner man også veldig mange i den sjangeren som er kjempegode i senga, de sjarmerer deg i senk med sin intelligente form for oppmerksomhet (komplimenter og gentlemen mot kvinner) og de blir som regel også "kjekkere" ettersom åra går!
Gjest M Skrevet 14. november 2007 #13 Skrevet 14. november 2007 Sjekk denne da! Raquel Welsh var gift med Andre Weinfeld i mange år - og han var faktisk kjent for å være sexy! Yes!! Han er ikke akkurat pen å se på men jeg går ut ifra at han har en utstråling og at han vet å behandle kvinner slik at de føler seg bra. Det er ganske sexy det altså.
Kosemose Skrevet 14. november 2007 #14 Skrevet 14. november 2007 Om dere var denne kvinnen. Ville dere vært med en så stygg og liten mann http://www.mpp.org/atf/cf/%7BFC4E88DF-6ACE...enz_resized.jpg Han var da ikke spesielt stygg? Han ser da både sympatisk og grei ut og har et fint smil. Han er sikkert sjarmerende og grei og!
Kosemose Skrevet 14. november 2007 #15 Skrevet 14. november 2007 Tror mange kvinner faller for menn som ikke nødvendigvis er billedskjønne og "vakre". Og personlighet, utstråling og sex appeal har mye mer å si enn penhet. Jeg syns for eksempel at mannen i ts sitt innlegg så mye mer interessant ut enn en heterofil utgave av Jan Tommas (eller hva han nå heter).
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #17 Skrevet 14. november 2007 Hvordan burde han fikset seg på håret? Noen forslag? Tipper ts ligner litt på mannen på bildet og trenger å høre noen betryggende ord. (Høyt hårfeste kan forøvrig kompenseres med høy selvtillit.)
Betsy Skrevet 14. november 2007 #18 Skrevet 14. november 2007 Synes mannen så svært så sjarmerende ut, jeg.
Gjest Silmarill Skrevet 14. november 2007 #19 Skrevet 14. november 2007 Han var da ikke stygg han vel :klø: Hvordan burde han fikset seg på håret? Noen forslag? Han burde kanskje klippe seg helt, helt kort - gjerne sånn at han kun har igjen 4-5 cm Som oftest er det penere enn bare hår rundt hode lizm...
aquata Skrevet 14. november 2007 #20 Skrevet 14. november 2007 Han så jo både snill og hygelig ut, ikke mange som kan måle seg med han der om man ser seg rundt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå