Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker Chanel men har dessverre ikke råd til ekte varer... Er interessert i Chanelsmykker, klokker, solbriller, vesker og lommebøker. Har noen en bra link til noen som selger slikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Svært få som har råd til å bruke penger på Chanel. Her kommer sparing inn i bildet. Jeg råder deg til å unngå fake, av flere grunner.

1. De aller,aller fleste ser/skjønner at det er fake, og det er ikke kult å "late" som man er noe man ikke er, late som om man har råd.

2. Fake er ulovlig, og du risikerer å bli tatt. Tollerene kan ta deg, og er man riktig uheldig får man designeren på nakken. har hørt om folk som har måtte betale opptil 100.000 i bøter.

3. Fake ting er som regel i veldig dårlig kvalietet og ser billig ut. Du vil vel ikke ha "designer" ting som ser ut som de kommer fra en bod i Thailand?

Kan du ikke heller kjøpe rimligere ting fra gullsmeden? Dyrberg/Kern smykker? De har mange smykker som ser veldig dyre ut (de er jo forsåvidt det også...) Du får fine skinnvesker fra Marc by Marc Jacobs til rundt 3000-4000kr, langt billigere enn Chanel, og like trendy. Eller er det bare det at det MÅ stå Chanel på? I såfall, overfladisk tankegang som jeg regner med du ikke har :) Og angående solbriller, det finnes brillekontoer de fleste steder, slik at du kan kjøpe deg Chanelbriller og betale månedlig i steden for hele summen med en gang. Ingen renter å betale på det heller..

Endret av Unika
Skrevet

-Det er heller ikke særlig positivt å støtte opp om barnearbeid.

Nei, FAKES bør vekk!

Skrevet

Det florerer med Chanelkopier på Ebay, men når det er sagt ville jeg heller spart litt for å kjøpe ekte vare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...