Gå til innhold

Åhlèns

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg har virkelig begynt å få sansen for denne svenske butikkjeden som selger kjøkkenutstyr, stearinlys, skjønnhetsprodukter, sengetøy, baderomsutstyr, pledd, puter og andre tekstiler.

Er det flere som handler hos Åhlèns?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes Åhlens har mye fint. Stikker som regel innom en tur når jeg er på shopping :-)

Kjøper som regel alltid nye stearinlys når jeg er innom. Gjerne store firkantede med flere veker.

Dessuten har vi liftgardiner i lin derfra. Super-fine!

Åhlens i Sverige har bedre utvalg enn her i Norge, så jeg passer på å stikke innom dersom jeg er over i nabolandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en tur innom der når leiligheten vår begynner å ta form. (Gleder meg) Vet du om de har noen hjemmeside? Klarer ikke å finne noen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhlens har mye fint, ikke minst en del fine stoffer til en god pris.

Stikker ofte innom filialen ved Steen&Strøm for å se om de har fått inn noe nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare vært i disse butikkene i Sverige, men ser på deres internettside at Åhlèns også har flere butikker i Oslo. Hvilken av disse har best utvalg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jeg har bare vært i disse butikkene i Sverige' date=' men ser på deres internettside at Åhlèns også har flere butikker i Oslo. Hvilken av disse har best utvalg?[/quote']

Den i Kongensgt. og i Vika har jeg handlet i- har ennå ikke vært i den på Youngstorget.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler endel på Åhléns ja... de er ikke her som i Sverige, der er det magasiner, her er det mer rene interiørbutikker - men enkelt, smakfullt, kule farger og mønstre... mmm... I like...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig! Masse stilig på Åhlens! Lula, hvor mye betalte du for liftgardinene dine? Jeg skal ha liftgardiner både til kjøkkenet og stua, men synes kanskje de på Ikea er litt simple...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhléns er en deilig butikk! Jeg kjøper alltid masse jeg ikke hadde tenkt til når jeg er der. Har visst om butikken i flere år, og går som regel på den på Youngstorget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DonPedro:

Når man endrer signatur eller avatar, så blir denne byttet ut på alle TIDLIGERE innlegg også.

Derfor kan det se ut som om Minnie ikke holder seg til det hun skriver i signaturen, men det denne tråden er sannsynligvis startet FØR hun endret signaturen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...