Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Er det en god parfyme som kan passe til å bruke på et julebord eller er dette en dagtidparfyme? Jeg vil ha en parfyme som er tiltrekkende på menn og da må den kansje inneholde vanilje?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 (endret) Du skriver som om du antar at menn er en ensartet masse som reagerer på vanilje som Pavlovs hunder reagerte på ringingen av en bjelle? Sånn er det heldigvis ikke... Når det er sagt, vil jeg tro The One er en fin julebordsparfyme, selv om den også fint kan brukes på dagtid. *edit* tastefeil Endret 8. november 2007 av Morgan le Fay
Saeria Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Den kan brukes til begge anledninger. Herlig poeng, forresten, Morgan.
Linda644 Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Er det en god parfyme som kan passe til å bruke på et julebord eller er dette en dagtidparfyme? Jeg vil ha en parfyme som er tiltrekkende på menn og da må den kansje inneholde vanilje? Du vil ha en parfyme som tiltrekker menn? Paris Hilton den med striper... den skal innholde pheromoner som skal tiltrekke menn jeg liker ikke paris hilton og ingen andre av hennes parfymer, kun denne kjempegod Eller hva med Miss Dior Cherie? Eller den nye fra Ysl - Elle?
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Nå blei jeg nysjerrig på the one fra D&G, hvordan lukter den? hva er topp noter og bunn noter i denne? Beklager for dumt spørsmål, men bor lang unna parfymeri som har denne.
snooops Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Du vil ha en parfyme som tiltrekker menn? Paris Hilton den med striper... den skal innholde pheromoner som skal tiltrekke menn jeg liker ikke paris hilton og ingen andre av hennes parfymer, kun denne kjempegod Trodde Paris Hilton ville tiltrekke gutter og ikke menn jeg...
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Nå blei jeg nysjerrig på the one fra D&G, hvordan lukter den? hva er topp noter og bunn noter i denne? Beklager for dumt spørsmål, men bor lang unna parfymeri som har denne. Her kan du lese mer om The One
Gjest Helen Parr Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Jeg trodde ikke noe som helst som kunne forbindes med Paris Hilton var tiltrekkende på menn.
*Pepperkake* Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Jeg har testet The one hver dag de siste tre dagene og jeg klarer virkelig ikke å finne ut hva som er så spennende med den... Den lukter som veldig mange andre parfymer synes jeg. Prøv den! Det kan jo hende den lukter mer spennende på deg enn på meg.
Linda644 Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 Trodde Paris Hilton ville tiltrekke gutter og ikke menn jeg... Pheromoner skal visstnok tiltrekke gutter/menn - altså det motsatte kjønn...
Saeria Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 (endret) Her kan du se topp og bunnotene i The one. http://www.basenotes.net/ID26125407.html Endret 8. november 2007 av Saeria
Gjest Gjest Julie Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 Jeg vil ha en parfyme som er tiltrekkende på menn og da må den kansje inneholde vanilje? Er menn så glad i vanilje de?
snooops Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 Pheromoner skal visstnok tiltrekke gutter/menn - altså det motsatte kjønn... Homofile menn også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå