Gjest Håpefull mann Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Hender det at det foregår litt pikesex der? Eller i hvert fall litt kikking på vakre kvinnekropper?
Gjest Pax Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Klart det. Hvorfor tror du ellers jenter dusjer sammen?
Gjest Chrizzy Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Jeg har hørt at de bruker å smake på hverandre på tur. Helt sant!
Merneith Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Jeg må alltid beregne en halvtime ekstra hver gang jeg trener på SATS. For litt pikesex, vet du.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Hender det at det foregår litt pikesex der? Eller i hvert fall litt kikking på vakre kvinnekropper? jeg skal be for deg. Synder
Cognizance Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 For ikke å snakke om, i BADSTUA i jentedusjen :O :O :O
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 hva med guttedusjen? foregår det en del uskyldig guttekos der?
Gjest StockDama Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Det foregår nok akkurat like mye jentekos i jentedusjen som guttekos i guttedusjen..så får du tenke deg selv til hvordan det er =p
Gjest Chrizzy Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 For ikke å snakke om, i BADSTUA i jentedusjen :O :O :O Ei, det går ikke ant å gjøre noe slikt i badstua
Gjest Gjest_Siren_* Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Jepp, jeg pleier å ha med meg dildoen min jeg, så knuller jeg de andre jentene på rundgang i dusjen. Håpet er jo at noen slikker meg litt etterpå så jeg får litt kos også. Pleier sjelden å bli skuffet for å si det slik
Gjest Bi-kåt Skrevet 8. november 2007 #11 Skrevet 8. november 2007 hva med guttedusjen? foregår det en del uskyldig guttekos der? Å ja. Jeg har alltid med kondomer og litt glidemiddel, i tilfelle. Mange spreke og spenstige gutterumper der, og vi som vil ha oss litt venter alltid helt til slutt........da får vi homse i fred!
Nausicaä Skrevet 8. november 2007 #12 Skrevet 8. november 2007 Jeg må skuffe deg, men i jentegarderoben på videregående er det ikke nakne jentekropper engang. Gjemme seg bak det store håndkle for å skifte tskjorte, spraye seg med parfyme og et nytt lag med sminke. Ingen jentesex på oss nei.
Amalie_85 Skrevet 8. november 2007 #13 Skrevet 8. november 2007 Fy for en kjedelig skole. Til og med på skolen der jeg går er det dusjer ved toalettene (noen hvertfall) og vi bruker å gå der i pausene og gni hverandre inn med såpe, så det hender ofte at vi kommer forsent til timen
Gjest gidderikkeloggepå Skrevet 8. november 2007 #14 Skrevet 8. november 2007 Fy for en kjedelig skole. Til og med på skolen der jeg går er det dusjer ved toalettene (noen hvertfall) og vi bruker å gå der i pausene og gni hverandre inn med såpe, så det hender ofte at vi kommer forsent til timen phu, så bra at det er sånn...jeg trodde at vi jentene bare var "unormale" på min skole. Hos oss øver vi også på å ha sprutorgasme. Er bare to jenter som foreløbig har klart det.
Little My Skrevet 8. november 2007 #15 Skrevet 8. november 2007 hm føler du får mange tullesvar her, og av en god grunn. Men Ja det er mange vakre damer i damedusjen, og mange man kunne tenke seg og kose med. Satt med ei i badstua i dag, bare vi to helt nakne, men det betyr ikke at det skjer noe fordet... Fantasiene kan jo være der forde?hihi
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #16 Skrevet 10. november 2007 Trodde det var allment kjent at piker pleier å kose med hverandre i dusjen. Hvorfor ellers tror du vi bruker så lang tid???
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #17 Skrevet 10. november 2007 Trodde det var allment kjent at piker pleier å kose med hverandre i dusjen. Hvorfor ellers tror du vi bruker så lang tid??? WOW, visste ikke at det var SÅ vanlig faktisk. Tøfft.
Gjest Gjest_Kåre_* Skrevet 11. november 2007 #19 Skrevet 11. november 2007 Hva med guttegarderoben, da? Det foregår mer i guttegarderoben enn dere aner! Mange gutter som liker guttekos.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå