Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2008 #161 Del Skrevet 27. mars 2008 Hvilken dato bestilte du? Jeg bestilte 25.2, og venter enda. Har mailet med Dana, og sporingsnummert viser at hun har sendt pakken, men etter det er det ingen spor. Tollvesenet har ikke noe informasjon, ei heller Posten.. Jeg bestilte 24. februar og fikk pakken min 25. mars. (under tollgrensen, så den har ikke vært stoppet der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvilde Skrevet 27. mars 2008 #162 Del Skrevet 27. mars 2008 Jeg bestilte 24. februar og fikk pakken min 25. mars. (under tollgrensen, så den har ikke vært stoppet der) I dag kom min også! Så nå skal jeg få ungene i seng så jeg ka prøve alt sammen! Er litt spent på om jeg får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvilde Skrevet 27. mars 2008 #163 Del Skrevet 27. mars 2008 Dette var jo kjempebra! Elsker finishen, som ser naturlig og "usminket" ut. Nå gjenstår det bare å teste ut om jeg trenger flere lag, mengde osv. Og jeg har allerede sendt inn en ny bestilling på et par børster og to øyeskygger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milla-mor Skrevet 27. mars 2008 #164 Del Skrevet 27. mars 2008 Kan man bestille gratis prøver? Jeg bruker vanligvis EM, så jeg vil ikke bestille noe annet før jeg vet om jeg liker det... Har vært borti så mye crap mineralsminke. Men EM har så lang leveringstid, så jeg vil gjerne bytte. Og dette høres jo forsåvidt lovende ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 28. mars 2008 #165 Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg har hevet meg på bølgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. mars 2008 #166 Del Skrevet 28. mars 2008 Et spørsmål om mineral sminke..Jeg er nok så fersk på det området.. Når jeg påfører det, ser det så utrolig "støvete" og tørt ut i ansiktet, spesielt på nesen Bruker sirkelbevegelser og passer på mengden. Bruker som regel fuktighetskrem i ansiktet først også Hva gjør jeg feil? Misunner dem som ser ut som de har silkeglatt "porselenshud"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 28. mars 2008 #167 Del Skrevet 28. mars 2008 Et spørsmål om mineral sminke..Jeg er nok så fersk på det området.. Når jeg påfører det, ser det så utrolig "støvete" og tørt ut i ansiktet, spesielt på nesen Bruker sirkelbevegelser og passer på mengden. Bruker som regel fuktighetskrem i ansiktet først også Hva gjør jeg feil? Misunner dem som ser ut som de har silkeglatt "porselenshud"! Når jeg opplever dette pleier jeg å komme frem til at jeg ikke har jobbet pudderet godt nok inn i børsten, og videre til huden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 28. mars 2008 #168 Del Skrevet 28. mars 2008 Da måtte jeg bare prøve jeg også, har bestilt meg diverse øyeskygger og gleder meg til de kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ce'Nedra Skrevet 28. mars 2008 #169 Del Skrevet 28. mars 2008 Et spørsmål om mineral sminke..Jeg er nok så fersk på det området.. Når jeg påfører det, ser det så utrolig "støvete" og tørt ut i ansiktet, spesielt på nesen Bruker sirkelbevegelser og passer på mengden. Bruker som regel fuktighetskrem i ansiktet først også Hva gjør jeg feil? Misunner dem som ser ut som de har silkeglatt "porselenshud"! Jeg synes i grunnen det høres ut som du har for mye på kosten, da kan det bli sånn. Prøv å putte litt og litt i lokket, og knipse litt på kosten før du påfører. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. mars 2008 #170 Del Skrevet 31. mars 2008 Hvor lang tid tok det fra du bestilte til pakken kom i posten? Jeg har ventet i fire uker nå (ink. påske)....og begynner å bli utålmodig. Bestilte onsdagen før påske og hadde pakken i postkassen tirsdag etter påske!!!!!:D:D JEg vet at hun nå har en del å gjøre, vi er gode kunder og det har blitt mange som bestiller men så kan det hende at posten bare var vanvittig kjapp når jeg bestilte da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 3. april 2008 #171 Del Skrevet 3. april 2008 Min pakke kom på under en uke. Nå må jeg bare finne ut hvordan det anvendes... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iden Skrevet 9. april 2008 #172 Del Skrevet 9. april 2008 blir helt inspirert her, dette skal jammen jeg også prøve... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 9. april 2008 #173 Del Skrevet 9. april 2008 Det var en veldig koselig pakke med fine beholdere og søt oppbevaringsveske. Når det gjelder sminken, er jeg kjempefornøyd med øyenskyggene. Jeg bruker det ikke så ofte, men inntrykket hittil er helklart positivt. Jeg er imidlertid litt skeptisk til pulverfoundation, og har ikke testet dette ut noe særlig. Noen som har råd til hvordan den legges når huden er litt tørr? Prøvene var i små plastposer, noe som heller ikke er så praktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 9. april 2008 #174 Del Skrevet 9. april 2008 Da har min bestilling kommet, er kjempefornøyd! Mange prøver på øyenskygger, veldig greit å se fargene RF, synes det er vanskelig å bestille når jeg bare ser det på skjermen. Bestilte ellers en gele som skal holde øyenskyggen på plass, og den har fungert veldig bra. Sminket meg i morres litt før åtte, har vært på jobb ( og syklet til og fra...) og fortsatt ingen striper. Bestilte også en concealer, men den har jeg ikke prøvd enda. Tror nok det blir flere bestillinger, gitt, dette fristet til gjentagelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkybride Skrevet 9. april 2008 #175 Del Skrevet 9. april 2008 dette hørtes spennende ut. jeg har selv netopp bestilt minerasminke fra true minerals true minerals fikk kjempemasse 2 hele sett med diverse børster for under 300kr. Helt genialt! veldig fornøyd. Hadde tenkt å bestille mer derfra, men kanskje jeg skal teste ut dette også. Ser at foundationen her er 30 gram det er ganske mye da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superMe Skrevet 11. april 2008 #176 Del Skrevet 11. april 2008 Nå har jeg også bestilt:) Får man kvittering på mail etterpå? Har bare fått kvittering fra PayPal, men vil gjerne ha fra Dana også, sånn at jeg vet at jeg ikke bare har brukt penger uten å få noe:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 11. april 2008 #177 Del Skrevet 11. april 2008 Nå har jeg også bestilt:) Får man kvittering på mail etterpå? Har bare fått kvittering fra PayPal, men vil gjerne ha fra Dana også, sånn at jeg vet at jeg ikke bare har brukt penger uten å få noe:P Ja jeg har pleid å få mail fra Dana dagen etter (på hverdager), med ordrebekreftelse samt at pakken er sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona32 Skrevet 13. april 2008 #178 Del Skrevet 13. april 2008 Trenger hjelp!!! Holder på å bestille DeLuxe settet de har på eartglominerals. Har registrert meg som kunde der, og lagt DeLuxe-settet i handlekurven. Er nå kommet fram til siden "confirmation", og over alt på siden står denne setningen i parantes: (Please be sure after you pay via Paypal that you are redirected back to the site to confirm your order). Så er spørsmålet: hvordan betaler jeg med paypal? Har prøvd å lese litt, men skjønner ikke noe. Det var noen som sa at man kunne betale med Visa, og da tenkte jeg at før eller siden vil det dukke opp et felt der jeg skal skrive infoen, men det har ikke skjedd til nå. Hvordan skal jeg gjøre det? Tør ikke trykke meg videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skya Skrevet 13. april 2008 #179 Del Skrevet 13. april 2008 Trenger hjelp!!! Holder på å bestille DeLuxe settet de har på eartglominerals. Har registrert meg som kunde der, og lagt DeLuxe-settet i handlekurven. Er nå kommet fram til siden "confirmation", og over alt på siden står denne setningen i parantes: (Please be sure after you pay via Paypal that you are redirected back to the site to confirm your order). Så er spørsmålet: hvordan betaler jeg med paypal? Har prøvd å lese litt, men skjønner ikke noe. Det var noen som sa at man kunne betale med Visa, og da tenkte jeg at før eller siden vil det dukke opp et felt der jeg skal skrive infoen, men det har ikke skjedd til nå. Hvordan skal jeg gjøre det? Tør ikke trykke meg videre.... Bare å trykke seg videre så forstår du det. Eneste problemet er at man ikke kommer tilbake til siden. Så Dana får pengene dine men ikke bestillinga. Men hun sender deg en mail med en gang hun merker dette og spør hva du bestilte. Så eneste du må huske er altså hva du har bestilt. Det er iallefall det som har skjedd til meg de gangene jeg har bestilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona32 Skrevet 13. april 2008 #180 Del Skrevet 13. april 2008 Der var sminken bestilt... Pussige greier, har fått et visa trekk på det som var beløpet jeg skulle betale. Men i tillegg er det trekt kroner 1... Hvor lang tid tar det før jeg får e-post fra Dana om at hun har registrert betalingen, og at jeg kan velge farger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå