Gå til innhold

Ny nettside for billig mineralsminke

Smørblomsten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg brukte også medium beige i ID.kjøpte medium beige hos eart glo,men light beige passer kanskje best nå om vinteren,fine farger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte også medium beige i ID.kjøpte medium beige hos eart glo,men light beige passer kanskje best nå om vinteren,fine farger

Of topic, men uansett..

Vinter du liksom, nå er det jo vår :jepp: Ikke drep vårstemninga mi da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Shanka_*
Noen som har erfaring med denne? God børste? Grei ved påføring?

Børste-ting

Hvis jeg bruker "medium beige" i det løse pudderet fra ID, hvilken farge bør jeg ha oss Earth Glo da?

Slik ser jeg ut i dagslys med ID's "medium beige"

Heihei..

Ser ut som du godt kan bestille medium beige, spør du meg!:) Jeg bruker den selv, og den kan nok være litt for mørk vinterstid, men nå som det går mot lysere tider, så tenker jeg den passer bra!:) Gir masse farge og glød:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Shanka_*
Mener du Earth-glo Minerals, som denne tråden diskuterer, eller GloMinerals, som du får kjøpt hos hudpleiere?

Beklager, jeg mener selvfølgelig Earth Glo :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morgan le Fay
Noen som har erfaring med denne? God børste? Grei ved påføring?

Børste-ting

Hvis jeg bruker "medium beige" i det løse pudderet fra ID, hvilken farge bør jeg ha oss Earth Glo da?

Slik ser jeg ut i dagslys med ID's "medium beige"

Ikke for å være frekk eller noe, men er du sikker på at Medium Beige er den ideelle fargen for deg hos ID? Den ser litt oransje ut på bildet, så mulig den har for mye rødt i seg. Problemet med ID er at altfor mange blir satt i "medium beige"-båsen, enten det passer dem eller ikke, rett og slett fordi det knapt finnes fine, gylne fargetoner. Fairly light er bra hvis du er lys, men der stopper det totalt opp. Jeg kjenner ikke earthglo personlig, men jeg har mørkere hudtone enn deg fra naturens side, og medium beige fra ID er grei nok (men litt for lys), og hudpleieren matchet meg til medium tan, som er veldig feil og altfor mørk. Jeg ser definitivt mye bedre ut i mer gylne toner, som for eksempel golden medium fra Everyday Minerals, og golden light fra Lumiere. Det er alltid greit å kunne justere en litt lys foundation med litt solpudder og rouge, men hvis den er i mørkeste laget i utgangspunktet, er det lite man kan gjøre.

Unnskyld utgreiingen, jeg er nemlig selv på leting etter den perfekte foundationfargen for tida, og leter meg gjennom internettverdenen etter matcher. Jeg har funnet ut at det gjerne er slik at hvis jeg liker fargen, hater jeg finishen, og motsatt. :forvirret:

Endret av Morgan le Fay
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wee! Har ikke sett denne tråden før! Endte opp med et par spørsmål:

1. Hvordan er innpakningen? Blir det mye søl?

2. Har dere sett bilder av dere i etterkant? Jeg elsker egentlig everydayminerals, men synes jeg blir så blek på bilder i forhold til hva jeg egentlig er i virkeligheten.

3. Er det bismuth i produktene?

Endret av Ce'Nedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morgan le Fay

Du blir blek på bilder av titaniumdioksid/sinkdioksid, som reflekterer lyset og gir et hvitt skinn. Vanskelig å unngå, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wee! Har ikke sett denne tråden før! Endte opp med et par spørsmål:

1. Hvordan er innpakningen? Blir det mye søl?

3. Er det bismuth i produktene?

Hei!

Syns ikke det blir noe mer søl enn ved andre merker. Men Dana fyller boksene helt opp, så i begynnelsen var det litt vanskelig å få pudderet ut pga at det lå så tettpakket i boksen.

Det er ikke bismuth i produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være frekk eller noe, men er du sikker på at Medium Beige er den ideelle fargen for deg hos ID? Den ser litt oransje ut på bildet, så mulig den har for mye rødt i seg. Problemet med ID er at altfor mange blir satt i "medium beige"-båsen, enten det passer dem eller ikke, rett og slett fordi det knapt finnes fine, gylne fargetoner. Fairly light er bra hvis du er lys, men der stopper det totalt opp. Jeg kjenner ikke earthglo personlig, men jeg har mørkere hudtone enn deg fra naturens side, og medium beige fra ID er grei nok (men litt for lys), og hudpleieren matchet meg til medium tan, som er veldig feil og altfor mørk. Jeg ser definitivt mye bedre ut i mer gylne toner, som for eksempel golden medium fra Everyday Minerals, og golden light fra Lumiere. Det er alltid greit å kunne justere en litt lys foundation med litt solpudder og rouge, men hvis den er i mørkeste laget i utgangspunktet, er det lite man kan gjøre.

Unnskyld utgreiingen, jeg er nemlig selv på leting etter den perfekte foundationfargen for tida, og leter meg gjennom internettverdenen etter matcher. Jeg har funnet ut at det gjerne er slik at hvis jeg liker fargen, hater jeg finishen, og motsatt. :forvirret:

Du er da ikke frekk =) Så nærtagen er jeg ikke!'

Men, joda, den passer perfekt den. Nå er jeg nokså mørk selv da, siden jeg har vært i syden og har fortsatt med å opprettholde brunfargen ved å jevnlig ta solarium. Men med min naturlige farge så blir den helt feil.

Dama hos Hud - Han og Henne prøvde den på meg i hele ansiktet, så antar at når både hun og jeg mener den passer, så gjør den det =)

Og hvis du leter etter foundation, så må jeg si at jeg elsker ID, men at også Lancome Adaptive har blitt en av favorittene! Fin den rette fargen der, og du er good to go =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger hjelp til PayPal-tingen! :)

Jeg har opprettet konto og alt er greit, men på bestillingssiden hos EarthGlo skjønner jeg ikke hvordan man skal betale? Skal jeg bare gå til paypal.com og betale derfra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_gjest_*
Trenger hjelp til PayPal-tingen! :)

Jeg har opprettet konto og alt er greit, men på bestillingssiden hos EarthGlo skjønner jeg ikke hvordan man skal betale? Skal jeg bare gå til paypal.com og betale derfra?

Jeg bare trykket: betal med paypal også opprettet jeg ikke konto(når du er på siden hennes så trykker du "check out". Noe som ikke fungerer helt er å gå tilbake fra paypal betalingen og til siden. Men du får mail om at ting er bet. også får du mail fra hu Dana:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Da har jeg fått pakken i posten og er VELDIG fornøyd med det jeg har fått:)

Vanskelig å si om det er no bedre enn "vanlig" sminke, men føler meg ikke sminka og bare det er deilig:)

KAn anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det hadde vært litt ålreit å høre hvordan denne er sammenlignet med andre merker mineralsminke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest
Da har jeg fått pakken i posten og er VELDIG fornøyd med det jeg har fått:)

Vanskelig å si om det er no bedre enn "vanlig" sminke, men føler meg ikke sminka og bare det er deilig:)

KAn anbefales!!

Hvor lang tid tok det fra du bestilte til pakken kom i posten?

Jeg har ventet i fire uker nå (ink. påske)....og begynner å bli utålmodig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg har bestilt har tatt 8-9 dager. Men det har ikke vært høytid da... Du kan jo sende en mail til Dana og høre når hun sendte den? Hun er utrolig hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si jeg er kjempefornøyd med earthglo-minerals! Har aldri prøvd mineralsminke før, men dette vra bra! Huden min føles ikke så tett og maskete. Og ikke blir huden min blank etter bare noen timer. Anbefales:) Og fikk pakken min fra Dana etter bare 5-6 dager! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dato bestilte du? Jeg bestilte 25.2, og venter enda. Har mailet med Dana, og sporingsnummert viser at hun har sendt pakken, men etter det er det ingen spor. Tollvesenet har ikke noe informasjon, ei heller Posten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...