Gå til innhold

Ny nettside for billig mineralsminke

Smørblomsten

Anbefalte innlegg

På nettsiden til Earth glo-minerals står det: one high quality baby kabuki brush, one eye shadow brush, one total face/blush brush. Er disse brukbar til en nybegynner på mineralsminke? Trenger jeg noe mer enn de som følger i startsettet? Tenker i utgangspunktet å prøve meg på en erstatning til vanlig pudder, og er det da foundation jeg må bruke??? Har ingen peiling på disse begrepene de bruker... Er det noen som kan fortelle med hva finishing veil, bronzer og concealer er? Tror det eneste jeg vet hva er, er eye shadow... :fnise: Har bestilt noen små prøvekrukker fra PureLux cosmetic (tror jeg det heter...) og fikk ikke til å bruke dem. Mesteparten av pulveret havnet jo på kinnbeinet, så jeg var rosaglitrende nesten i hele ansiktet :ler: I tillegg syntes jeg fargene var veldig svak... Er de fra Earth Glo noe ala det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mineralsminke er mineralsminke uansett.

Fikk du ikke PureLux til å fungerer blir det ikke noe bedre med EarthGlo.

Det er ikke meningen å være negativ for når du først får taket på det går det som en drøm ) men du får akkurat de samme krukkene hos dette firmaet, med nesten det samme pudderet som hos PL, så hvorfor ikke trene litt med PL først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mineralsminke er mineralsminke uansett.

Fikk du ikke PureLux til å fungerer blir det ikke noe bedre med EarthGlo.

Det er ikke meningen å være negativ for når du først får taket på det går det som en drøm ) men du får akkurat de samme krukkene hos dette firmaet, med nesten det samme pudderet som hos PL, så hvorfor ikke trene litt med PL først.

Jo, det var en idè, men jeg er primært ute etter noe som kan erstatte pudderet - og det tror jeg ikke at jeg fikk med varene fra PureLux... Eller ligger pudderet i de bitte, bitte små krukkene??? Hvordan i all verden får dere en pudderkost opp i lokket? Mulig jeg er stokke dum på dette området, og da beklager jeg, men jeg spør nå like vel... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det var en idè, men jeg er primært ute etter noe som kan erstatte pudderet - og det tror jeg ikke at jeg fikk med varene fra PureLux... Eller ligger pudderet i de bitte, bitte små krukkene??? Hvordan i all verden får dere en pudderkost opp i lokket? Mulig jeg er stokke dum på dette området, og da beklager jeg, men jeg spør nå like vel... :jepp:

Jeg slet litt med samme problemet da jeg fikk tilsendt små bokser med prøver fra everyday minerals. Jeg måtte bruke lokket på en boks solpudder jeg har, men hvis du har et annet stort lokk eller en slags skål du kan bruke (der det er plass til å "røre" litt rundt med pudderkosten) bør det gå bedre. Det å få pudderet jevnt fordelt på børsten blir ellers vanskelig!

Da jeg bestilte normal størrelse på mineralpudderet mitt fikk jeg også med normal størrelse lokk, og da er det ikke noe problem med å få plass til pudderkosten i lokket:)

Endret av California
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt nybegynner på mineralsminke, og har lyst til å prøve meg på dette. Til nå har jeg brukt sminke fra BodyShop, men synes foundation`en blir litt tørr på huden.

Det som imidlertid holder meg litt tilbake er fargevalg på foundation. Jeg har veldig lys hud, og er livredd for å ende opp med å se møkkete og gul ut. Men for lys foundation gir jo "lik-look".

Noen anbefallinger i forhold til fargevalg? Jeg har brukt BoduShop sin foundation nr 2 i vinter, men kunne nok med fordel heller brukt nr 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:filer: Dere er jo så treige, at jeg kunne ikke vente på dere. Hehe. Så jeg har mailet med Dana, og endte med Light beige foundation. Nå er et Deluxe Kit på vei til meg også. :hyper:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp funnet fram til denne tråden! GØY!

Noen som har noen nye erfaringer å komme med siden sist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg slengte meg også på, og bestilte en deluxe kit. Kjempefornøyd!! Elsker foundationen og solpudderet. Så var det jo så koselig å få håndskrevet brev fra Dana!!:) Hun sendte også med en eyeliner, så skrev hun at hun ville bare sende med en slags prøve, hvis jeg ikke likte den så måtte jeg bare hive den altså!! :ler: så søt!

Men jeg ser ikke helt poenget med den finishing veil? Noen som kan si meg hva jeg skal bruke det til? Er det sånn for å ha på til slutt så det holder seg bedre eller noe?

Elsker iallefall prisene og Dana!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hannemor_*
Hei,

Jeg slengte meg også på, og bestilte en deluxe kit. Kjempefornøyd!! Elsker foundationen og solpudderet. Så var det jo så koselig å få håndskrevet brev fra Dana!!:) Hun sendte også med en eyeliner, så skrev hun at hun ville bare sende med en slags prøve, hvis jeg ikke likte den så måtte jeg bare hive den altså!! :ler: så søt!

Men jeg ser ikke helt poenget med den finishing veil? Noen som kan si meg hva jeg skal bruke det til? Er det sånn for å ha på til slutt så det holder seg bedre eller noe?

Elsker iallefall prisene og Dana!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, tror ikke det er det samme. Merket heter Earth-glo minerals. Dana er hun dama som ordner med alt :) veldig trivelig dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_hannemor_*

Har sjekket ut denne siden jeg også nå, der ut som man får mye for pengene ja. Til de som sverger til ID: Sjekk ut limebeauty.com

25$ for foundation - billig billig!!!

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter enda. :tristbla:

Hvor lang tid har det tatt for dere andre? Jeg bestilte søndag for snart to uker siden. *utålmodig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter enda. :tristbla:

Hvor lang tid har det tatt for dere andre? Jeg bestilte søndag for snart to uker siden. *utålmodig*

Første gang tok det 6 dager, andre gang en ukes tid....siste gang tok det ca 2-3 uker pga noen helligdager i USA.

Men vær trygg på at det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Shanka_*

Jeg har nå brukt produktene fra Glo Minerales i 2 uker og er veldig fornøyd. Jeg er i motsetning noen andre, kjempefornøyde med øyenskyggene- de sitter godt på meg selv om jeg ikke bruker primer...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Morgan le Fay
Jeg har nå brukt produktene fra Glo Minerales i 2 uker og er veldig fornøyd. Jeg er i motsetning noen andre, kjempefornøyde med øyenskyggene- de sitter godt på meg selv om jeg ikke bruker primer...! :)

Mener du Earth-glo Minerals, som denne tråden diskuterer, eller GloMinerals, som du får kjøpt hos hudpleiere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Gjest

Bestilte herfra for ca 3.5 uker siden, men har fremdeles ikke fått noe i posten. Fikk mail fra Dana med et pakkenummer på, er det noen som vet hvordan jeg kan spore pakken ved hjelp av dette nummeret?

Er det andre som har opplevd at det har tatt så lang tid å få pakken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte herfra for ca 3.5 uker siden, men har fremdeles ikke fått noe i posten. Fikk mail fra Dana med et pakkenummer på, er det noen som vet hvordan jeg kan spore pakken ved hjelp av dette nummeret?

Er det andre som har opplevd at det har tatt så lang tid å få pakken?

Jeg bestilte også for 3,5 uker siden. Pakken ble sendt 25. februar fra Dana. Posten har ikke noe informasjon om den, og jeg har mailet Tollvesenet for å se om de vet noe. Litt synd at det tar sånn tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...