Gjest Tabby Skrevet 31. desember 2007 #81 Del Skrevet 31. desember 2007 Tråden er ryddet i hht reglene. Tabby, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Respect Skrevet 6. januar 2008 #82 Del Skrevet 6. januar 2008 Har nå bestilt den pakken, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal velge farger. Kan noen være så snille å forklare meg hvordan jeg skal gjøre det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2008 #83 Del Skrevet 6. januar 2008 når du får bekreftelse mail fra Dana ,trykker du bare på svar knappen ,og sender henne alle farge valgene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 7. januar 2008 #84 Del Skrevet 7. januar 2008 Dette var en genial side, tusen takk til de som fant den. Jeg er ikke så vant til å bruke pudderfoundation, hvordan legger man denne i forhold til flytende? Da blir det spennende å se hvor lang tid det tar. Merker jeg blir som en liten unge på julaften, masse å fråtse i. elsker sminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 7. januar 2008 Forfatter #85 Del Skrevet 7. januar 2008 Dette var en genial side, tusen takk til de som fant den. Jeg er ikke så vant til å bruke pudderfoundation, hvordan legger man denne i forhold til flytende? Da blir det spennende å se hvor lang tid det tar. Merker jeg blir som en liten unge på julaften, masse å fråtse i. elsker sminke Så bra Håper pakken kommer raskt! De to første gangene tok det 6 dgr, siste gang tok det 14 (pga jula). Her er en god link til hvordan påføre foundation (greit å lese på norsk kanskje!?): http://www.kissme.no/faq/foundation/ og: http://www.kissme.no/faq/facebrushes/ Jeg har fått helt dilla og kommer aldri til å gå tilbake til vanlig sminke igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 7. januar 2008 #86 Del Skrevet 7. januar 2008 Tusen takk smørblomsten! Tror ikke jeg kjøpte noen foundation denne gangen, husker faktisk ikke hva jeg har kjøpt, det ble jo ganske mye Men skal helt klart kjøpe neste gang jeg får lyst (kjenner jeg meg rett er det ikke lenge til) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Respect Skrevet 9. januar 2008 #87 Del Skrevet 9. januar 2008 når du får bekreftelse mail fra Dana ,trykker du bare på svar knappen ,og sender henne alle farge valgene dine. Skjønner fremdeles ikke dette her. Skal jeg gå inn på hjemmesida, finne fargene for øyenskygger og foundation og så oppgi hvilken jeg vil ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puserjenta Skrevet 9. januar 2008 #88 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg gjorde tydleligvis feil da jeg bestilte. Kom ikke tilbake til siden etter jeg hadde betalt hos paypal. men bare husk på hva du har bestilt så får du sikkert en mail fra butikken om hva du har bestilt. Dette gikk veldig fort etter jeg hadde bestilt! Så nå bare venter jeg i spenning, håper det ikke tar sååå lang tid. Lykke til Endret 9. januar 2008 av Puserjenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #89 Del Skrevet 9. januar 2008 Skjønner fremdeles ikke dette her. Skal jeg gå inn på hjemmesida, finne fargene for øyenskygger og foundation og så oppgi hvilken jeg vil ha? JA ,DU MÅ GI HENNE BESKJED HVA DU VIL HA. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #90 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg gjorde tydleligvis feil da jeg bestilte. Kom ikke tilbake til siden etter jeg hadde betalt hos paypal. men bare husk på hva du har bestilt så får du sikkert en mail fra butikken om hva du har bestilt. Dette gikk veldig fort etter jeg hadde bestilt! Så nå bare venter jeg i spenning, håper det ikke tar sååå lang tid. Lykke til Dette er et kjent problem iflg Dana! Det er noe feil med PayPal-siden som gjør at man ikke blir automatisk dirigert tilbake til nettsiden. Men dette er som sagt Dana oppmerksom på og sender ganske snart en mail med all info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2008 #91 Del Skrevet 9. januar 2008 TYKKER DERE PÅ BACK TO MARCHENT ELLER HVA DET HETER ETTER PAY PAL? HAR BESTILT 2 GANGER DER NÅ OG HAR IKKE HATT DET PROB. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hkarls1 Skrevet 9. januar 2008 #92 Del Skrevet 9. januar 2008 Skjønner fremdeles ikke dette her. Skal jeg gå inn på hjemmesida, finne fargene for øyenskygger og foundation og så oppgi hvilken jeg vil ha? Det er ikke så vanskelig Når du får mailen av henne så går du innpå siden og ser hvilke farger du vil ha, så skriver du en mail tilbake. Foundation: farge Blush: farge osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #93 Del Skrevet 10. januar 2008 Det var merkelig, jeg trengte nemlig ikke å gi beskjed om hvike farger jeg ville ha.Trykket bare på de produktene jeg ville ha i den fargen jeg ville ha de og pakken, dette kom også opp i bekreftelsen jeg fikk etterpå. pakken er sendt så regner med at jeg fikk det jeg besilte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2008 #94 Del Skrevet 10. januar 2008 Det var merkelig, jeg trengte nemlig ikke å gi beskjed om hvike farger jeg ville ha.Trykket bare på de produktene jeg ville ha i den fargen jeg ville ha de og pakken, dette kom også opp i bekreftelsen jeg fikk etterpå. pakken er sendt så regner med at jeg fikk det jeg besilte! Kjøpte du delux pakken til 40 dollar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 10. januar 2008 #95 Del Skrevet 10. januar 2008 Mulig de har oppgradert systemet da... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Skrevet 13. januar 2008 #96 Del Skrevet 13. januar 2008 Må bare si at jeg er så KJEMPEFORNØYD! Ny ladning er allerede bestillt. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NYBAKT MOR Skrevet 7. februar 2008 #97 Del Skrevet 7. februar 2008 Siden det var så mange fornøyde her så kasta jeg meg like gjerne på bølgen, jeg har bestilt den Delux pakka og har sendt inn de fargene jeg vil ha! så nå venter jeg spent!! heeeisann:D jeg lurte på om du eller noen hadde fått prøvd den delux pakken er den bra er ny selv på mineral make up og hvordan sender du inn de fargene du vil ha, er skjikkelig spent :D !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2008 #98 Del Skrevet 7. februar 2008 har nå prøvdt everydaymineral den er veldig bra. Men sendte ogs¨etter 6 gratis prøver på signatureminerals dei var enda bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. februar 2008 #99 Del Skrevet 8. februar 2008 Nå har jeg også bestilt. Veldig spent! Tror jeg bestilte for mørk foundation, men da kan jeg kanskje bruke den til sommeren. Jeg ble ikke sendt tilbake til earth-glo etter pay-pal, men fikk en mail av Dana når hun hadde mottatt pengene mine hvor hun lurte på hva det var jeg hadde bestilt.. Håper det er gode produkter, syns ID er litt dyrt i lengden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shanka Skrevet 8. februar 2008 #100 Del Skrevet 8. februar 2008 Herregud, for en flott side!:D:D Jeg skal bestille delux-settet jeg også.. Jeg bare lurer på hvilken fondationfarge jeg skal ha. Jeg vil ihvertfall ikke ha en "rosaaktig" tone i foundation, den må heller være litt gul. Er ikke så veldig mørk eller lys i huden, så kanskje medium Beige passer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå