Sense Skrevet 27. november 2007 #41 Del Skrevet 27. november 2007 Bruker det å ta veldig lang tid før pakken dukker opp?? Bestillte forrige uke. Onsdag (torsdag?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 27. november 2007 #42 Del Skrevet 27. november 2007 Bruker det å ta veldig lang tid før pakken dukker opp?? Bestillte forrige uke. Onsdag (torsdag?) Jeg bestillte tirsdag mener jeg og har ikke fått pakken enda. Kmmer sikkert i løpet av noen dager. Var jo en helligdag i USA forrige uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tøffe Tøfflus Skrevet 27. november 2007 #43 Del Skrevet 27. november 2007 *vil følge med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 27. november 2007 Forfatter #44 Del Skrevet 27. november 2007 Tok 6-7 dgr for meg, og nøyaktig 7 dgr for min venninne som fikk pakken idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaupa Skrevet 28. november 2007 #45 Del Skrevet 28. november 2007 oioi..dette virker bra Tror jeg må bestille jeg Har ikke prøvd mineralsminke før, men en gang må da være den første :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 30. november 2007 #46 Del Skrevet 30. november 2007 Dere som har bestilt fra everydayminerals... Hvor lang tid tok det før dere fikk varene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 30. november 2007 #47 Del Skrevet 30. november 2007 Fra everydayminerals tar det vel 1-2 uker fra de er sendt til de kommer fram om jeg husker rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 30. november 2007 Forfatter #48 Del Skrevet 30. november 2007 Dere som har bestilt fra everydayminerals... Hvor lang tid tok det før dere fikk varene? Det har hver gang tatt 2, nesten tre uker før jeg har fått varene fra Everyday Minerals.....Har bestilt derfra tre ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 1. desember 2007 #49 Del Skrevet 1. desember 2007 Jepp.. da har jeg testa ut delux pakka.. min dom er da : Knall bra!! Aldri hatt sminke som passer så bra før.. Anbefaler det på det sterkeste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2007 #50 Del Skrevet 1. desember 2007 Jepp.. da har jeg testa ut delux pakka.. min dom er da : Knall bra!! Aldri hatt sminke som passer så bra før.. Anbefaler det på det sterkeste!! hVA BESTILLTE DU I FONDATIONS.? lURER PÅ HVA JEG SKAL TAAV LIGHT BEIGE ELLER MEDIUMBEIGE. HAR BRUKT MEDIUM BEIGE I id BARE MINERALS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_guest_* Skrevet 1. desember 2007 #51 Del Skrevet 1. desember 2007 Jeg fikk min pakke bare etter 1 uke. Var veldig fornøyd med foundation i type NUDE, men den var veldig tørr syntes jeg, slik at jeg heller brukte den som pudder enn foundation, og det ble smellvakkert! øyenskyggene var egentlig så som så....kommer ikke til å kjøpe flere øyenskygger derifra. Mulig det er jeg som ikke forstår helt hvordan det skal påføres, men syntes ikke de satt så fint på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 2. desember 2007 #52 Del Skrevet 2. desember 2007 hVA BESTILLTE DU I FONDATIONS.? lURER PÅ HVA JEG SKAL TAAV LIGHT BEIGE ELLER MEDIUMBEIGE. HAR BRUKT MEDIUM BEIGE I id BARE MINERALS. Jeg bestilte nude. men du bør jo bestille den som passer til din hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. desember 2007 #53 Del Skrevet 2. desember 2007 Snart to uker siden jeg bestillte min pakke og den har enda ikke kommet, så håper den dukker opp snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 2. desember 2007 #54 Del Skrevet 2. desember 2007 Snart to uker siden jeg bestillte min pakke og den har enda ikke kommet, så håper den dukker opp snart. Har du tatt kontakt med Dana?? Det burde du isåfall gjøre så fort så mulig. Det er også ett sporingsnummer som følger pakken, dette nr finner du på siden din på hjemmesiden for sminken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pum@ Skrevet 2. desember 2007 #55 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg får ikke til å spore pakken min på posten.no, de finner ingen informasjon,hvordan skal man da få sporet opp hvor pakken befinner seg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 2. desember 2007 #56 Del Skrevet 2. desember 2007 Fikk pakken min i går, og so far so good Kjempefornøyd med fundationen.. Har prøvd to av de fire øyenskyggene jeg kjøpte, den ene- cocolicious var skikkelig lekker. Mens jeg ikke var så veldig fornøyd med den andre, en blå. Var alt for lys, så den viser nesten ikke.. Men men.. Skal ikke klage når resten er helt topp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 2. desember 2007 #57 Del Skrevet 2. desember 2007 Har du tatt kontakt med Dana?? Det burde du isåfall gjøre så fort så mulig. Det er også ett sporingsnummer som følger pakken, dette nr finner du på siden din på hjemmesiden for sminken. Tenkte jeg skulle vente til tirsdag for da har det gått 2 uker. Har sett sporingsnr men skjønner ikke hvordan det skal spores opp så det hjelper meg i og for seg lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 3. desember 2007 #58 Del Skrevet 3. desember 2007 Tenkte jeg skulle vente til tirsdag for da har det gått 2 uker. Har sett sporingsnr men skjønner ikke hvordan det skal spores opp så det hjelper meg i og for seg lite. Du går inn på posten.no og taster det nr inn i feltet det det står sporingsnummer... så vil du kunne se om pakken er ankommet landet.. jeg synes du skulle kontakte henne med engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. desember 2007 #59 Del Skrevet 3. desember 2007 Du går inn på posten.no og taster det nr inn i feltet det det står sporingsnummer... så vil du kunne se om pakken er ankommet landet.. jeg synes du skulle kontakte henne med engang. Kommer ikke opp noe på posten hvertfall. Men syns det er litt tidlig å etterlyse pakken allerede, den kan jo evnt være stoppet i tollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 3. desember 2007 #60 Del Skrevet 3. desember 2007 Kommer ikke opp noe på posten hvertfall. Men syns det er litt tidlig å etterlyse pakken allerede, den kan jo evnt være stoppet i tollen. Det kan jo være, men da pleier det å stå at den er på fortolling... det kommer jo også an på hvor mye du handla for.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå