Gå til innhold

Ny nettside for billig mineralsminke

Smørblomsten

Anbefalte innlegg

Virket som om dette var billig, kan ikke sammenligne i og med at jeg ikke har prøvd denne, men vil anbefale alle Everyday Minerals. På mote.no er det en kjempelang tråd viet til denne - den ble anbefalt der av en hudpleier og ble raskt populær. Det som er bra, er foruten den kjempebillige prisen, at man kan velge pudder spesielt for sin hudtype, og at fargespekteret er veldig stort. :)

www.everydayminerals.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden det var så mange fornøyde her så kasta jeg meg like gjerne på bølgen, jeg har bestilt den Delux pakka og har sendt inn de fargene jeg vil ha! så nå venter jeg spent!! :jepp:

Hvordan valgte du farge? Fikk du forespørsel fra de eller bare sendte du selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syns du sminken er i forhold til andre merker da?

Syntes servicen og kostene var gode men likte ikke sminken noe særlig. Den klødde og ble liggende oppå huden og fant ikke noe gode fargematch.

Liker Everyday Minerals MYE bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også bestilt! Kjøpte finishing veil, mineral foundation og en kabuki børste.

Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg sendt inn fargene mine så orderen blir klargjort.

Virker jo som en veldig serviceinnstillt dame.

Spent på om pakken blir stoppet i tollen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg sendt inn fargene mine så orderen blir klargjort.

Virker jo som en veldig serviceinnstillt dame.

Spent på om pakken blir stoppet i tollen.

Jeg bestilte (for sikkerhets skyld) for ganske nøyaktig 200 NOK.

Og skrev i bestillingen at det var viktig at hun skrev at total verdi ikke var mer enn ca 27 USD (som tilsvarer cirka 200NOK).

Da pakken kom, hadde hun skrevet på 7 USD ;););)

Så neste gang bestiller jeg kanskje for mer enn 200 NOK, men spørst om jeg kommer opp i de summene siden det er så billig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble så ivrig da jeg satt å bestillte, så jeg glemte heeelt å tenke på tollen... :klaske: Bestillte for 74,55 USD

Dette blir spennende ja.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tollen er liksom ikke sååååå sinnsykt høy da, så visst de stopper noe så smått (noe de sikkert ikke gjør)så blir det ikke rare ekstra summen. Jeg kjøpte noe i utlandet som kosta over 3000, da betalte jeg rett rundt 800 i toll. De sjekker jo ikke alle pakker heller, er jo bare stikkprøver, og dere kan jo tenke på hvor mange pakker som kommer inn til Norge i løpet av en dag, og da blir oddsen mindre for måtte ut med moms også.Og så lenge det er under eller rett under 500 så er sjansen enda mindre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og skrev i bestillingen at det var viktig at hun skrev at total verdi ikke var mer enn ca 27 USD (som tilsvarer cirka 200NOK).

Så neste gang bestiller jeg kanskje for mer enn 200 NOK, men spørst om jeg kommer opp i de summene siden det er så billig :)

$37 mener du vel? Tollvesenets kurser gir at 200 NOK er $36,9...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

$37 mener du vel? Tollvesenets kurser gir at 200 NOK er $36,9...

Ja, skriveleif....

$37 var det jeg skrev :) og hun skrev altså $7 på pakken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt Deluxe-pakken :)

Men skjønner ikke hvordan jeg skal velge farge!!!

Hjeeelp

Du får mail fra hun i butikken. Så ser du på fargene på nettsiden og velger ut i fra det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempelurt å skrive. Very very smart :kaffe:

Spørs hvor lenge det er "billig" å bestille sminke gjennom der nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Hanne_*

Hei. Tenkte jeg skulle bestille meg det Deluxe settet, men det koster 40$, så da går jo det over 200kr. Er det stor sjangs for at jeg må betale toll da? Og hvor mye er det? :) Ble så ivri når jeg leste denne diskusjonen at jeg bare må bestille meg for å prøve :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hva synes vi så, nå som vi har mottatt produktene og kanskje har hatt litt tid til å prøve dem??! :roll:

JEG er ihvertfall fornøyd, kabuki-børsten (den syntetiske) er den beste jeg noensinne har hatt (slår t.o.m Body Shop sin største børste!!).

Er også fornøyd med foundationen i Medium Beige, samt Medium Beige concealer'en.

Øyenskyggene har jeg ikke fått testet godt nok enda.

Veil'en (i transparent farge) har jeg ikke helt skjønt poenget med, synes ikke sminken sitter HELE dagen selv med veil utenpå :roll:

Jeg bruker den utenpå foundationen, som en avslutning, dette er vel det riktige?

Jeg kommer garantert til å bestille mer derfra, så jeg er m.a.o fornøyd med Earthglominerals :) :) :)

Og den supre servicen jeg fikk teller også med! Dette er definitivt ikke en suspekt nettside ;)

Hva med dere andre!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer også på å bestille medium beige.

Er den lik ID bare minerals medium beige 2,3.

Den er ikke 100% lik ID sin, men den funker helt fint for meg som ble anbefalt ID sin, dvs Earthglo sin går fint til min hudtone :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...