Gå til innhold

Ny nettside for billig mineralsminke

Smørblomsten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har lest i gjennom denne tråden, og bestemte meg for å prøve selv, sånn som dere skryter. Bestilte deluxe-pakken, og hadde mail fra Dana neste gang jeg sjekket.

Dere overdriver virkelig ikke når det gjelder service. Hun er jo fantastisk. Var ikke sikker på hvilken nyanse på foundation jeg burde ha, så hun sa hun kunne hjelpe. Sendte et bilde av ansiktet mitt, og hun så med en gang hva jeg burde ha. (Er veldig bleik, så det kan være problematisk å finne noe som ser bra ut.) Skulle også sende med prøver av andre nyanser, så jeg fikk mikse litt hvis det eventuelt blir for lyst. :)

Nei, maken til hjelpsom dame skal du lete lenge etter. Nå er det bare å vente på pakke! Er spent!!

Hei, forresten. Er ny. :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lykkeliky

Da har jeg lagt inn bestilling også. Mineral make-up er helt nytt for meg, men jeg bestilte foundation og veil. Bestilte ikke primer, er dette nødvendig? Bruker dere samme kost for foundation, veil og rouge??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn bestilling også. Mineral make-up er helt nytt for meg, men jeg bestilte foundation og veil. Bestilte ikke primer, er dette nødvendig? Bruker dere samme kost for foundation, veil og rouge??

Vet det finnes egne børster for rouge. Finnes så mange børster at jeg blir litt forvirra. Lurer egentlig også på det med foundation og veil. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det finnes egne børster for rouge. Finnes så mange børster at jeg blir litt forvirra. Lurer egentlig også på det med foundation og veil. Noen som vet?

Hva lurer du på med foundation og veil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har endelig fått prøvd ut min nye sminke nå, og er foreløpig veldig fornøyd... ikke noe avsmitting heller, som jeg leste noen hadde problemer med...

Angående børster, nå er ikke jeg supererfaren da, men jeg brukte den samme til foundation og veil, og en annen til rouge... ikke alltid all fargen kommer utav børsten tenkte jeg da.. ikke kult å være helt lyserosa heller :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt noen ganger fra everydayminerals, og liker det greit. men har nå bestilt prøve på foundation i fargen medium beige to ganger, og andre gangen var den plutselig mye mørkere! :sukk: Dette trakk VELDIG mye ned for min del, fikk ikke akkurat lyst til å bestille full størrelse da... Så nå tar jeg meg en tur til earthglo!

Lurer på en ting, hva er egentlig forskjellen på vanlig kabuki børstene og de med flat topp? Og hva med de som heter buffer? Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lacuna

Hovedforskjellen er at kabuki gir et mer dekkende resultat, og en flattop gir et mer transparent resultat. Til presset foundation er flattop å foretrekke, mens kabuki er bedre egnet til løs foundation. Men som ellers er det snakk om smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedforskjellen er at kabuki gir et mer dekkende resultat, og en flattop gir et mer transparent resultat. Til presset foundation er flattop å foretrekke, mens kabuki er bedre egnet til løs foundation. Men som ellers er det snakk om smak og behag.

takk for oppklaring!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mariell
Jeg har også bestilt sminken, etter å ha lest denne tråden. Jeg bestilte finishing veil, 2 øyenskygger, en børste av dyrehår, lipgloss og concealer. Frakten var på 5 dollar. Til sammen ble dette kun 196 kroner!! Helt utrolig.

Jeg jobber som hudpleier, og bruker vanligvis id. Blir spennende å prøve dette! Koster jo virkelig en brøkdel av id!

Hihihi..... :D

Jeg bestilte nettopp ID foundation fra Ebay selger "beautyandbaskets". En svært seriøs selger. Betalte ca 26-27 dollar (inkludert frakt) og lå i postkassa mi 6 dager senere. Svært fornøyd med det, og 130 kr for ID-sminke er absolutt ikke mye. Anbefaler dette, har allerede en Kabuki-kost og Mineral Veil på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Nå ser det ut som det begynner å bli en del med erfaring på dette!!!

Hva mener dere om VEIL'en herfra? Jeg har den, men bruker den så og si ikke, for jeg merker ingen forskjell.

Har det mye å si om man tar den på før eller etter pudder-foundationen? Kanskje jeg gjør feil? :roll:

Forresten bruker jeg vanlig primer fra Lumene (fås for ca 110 kr på Vita i hygienisk tube) på øyelokket før jeg påfører øyenskygge fra Earthglominerals, funker fint :)

Endret av Smørblomsten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig vanskelig å vite hvilken farge jeg skal velge på foundation! Jeg har kald, ganske lys hudfarge, men som ikke er den helt lyseste hudtypen heller. Hvis det hjelper, så pleier jeg vanligvis når jeg handler pudder og foundation å kjøpe den nest lyseste fargen. Hvilken tror dere jeg bør velge da? Jeg er lys blond med blå øyne.

Veit at det sikkert er litt vanskelig å svare på dette, men om dere kunne sagt hva dere tror, så hadde jeg satt veldig pris på det! Synes det er så vanskelig å se hvor mørke fargene er på bildene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er veldig vanskelig å vite hvilken farge jeg skal velge på foundation! Jeg har kald, ganske lys hudfarge, men som ikke er den helt lyseste hudtypen heller. Hvis det hjelper, så pleier jeg vanligvis når jeg handler pudder og foundation å kjøpe den nest lyseste fargen. Hvilken tror dere jeg bør velge da? Jeg er lys blond med blå øyne.

Veit at det sikkert er litt vanskelig å svare på dette, men om dere kunne sagt hva dere tror, så hadde jeg satt veldig pris på det! Synes det er så vanskelig å se hvor mørke fargene er på bildene...

Hei:)

Kanskje ikke så dumt å gå til en hudpleier og forhøre seg der... Så slipper du å eventuelt kjøpe feil nyanse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *øyenstikker-ikke innlogget*

Siden det var så mange fornøyde kunder av earthglominerals her måtte jeg også inn å sjekke. Jeg har ikke prvd mineralsminke før. Men siden det var så utrolig billig, ble det et delux sett på meg. Er på utkikk etter sminke som sitter hele dagen til brullupsdagen min. Så blir spennende og se om dette funker, eller om jeg må inn på strawberrynet og bestille meg noe jette-dyr sminke der. Skal gi tilbakemelding når jeg har fått pakken og testet det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bestille ett delux sett jeg og etter og lest alt det posetive i den tråden her.

Så nå gleder jeg meg bare til det kommer. Bestilte på mandag, så håper det kommer i neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har prøvd/bestilt Starter-kiten ? Forstår jeg riktig når jeg mener jeg kan velge to foundations og f.eks en blush, PLUSS en øyenskygge og en concealer (i tillegg til børstene), og at dette må jeg selv sende mail om for å si hvilken farge jeg vil ha...??

Var litt komplisert... :sjenert:

Og hvordan skal jeg vite hvilke farger jeg trenger? Skjønner ikke helt om jeg har gul, beige eller nøytral undertone... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alexiee

Jeg må si jeg er veldig enig i alt som står her om service på earthglominerals :)

Jeg bestilte deluxe-pakken for første gang for en måned siden, og var virkelig imponert over hvor hjelpsom dana var, hvor raskt pakken kom, og alle de flotte prøveposene! Må også si at jeg synes sminken ser fantastisk ut, og virkelig fremhever ansiktet mitt på en positiv måte.

Men nå, etter å ha brukt sminken en liten stund, har jeg fått helt utrolig mange kviser i ansiktet! :tristbla:

Jeg har ikke endret noe annet i hudpleierutinen min, og det begynner å bli mange år siden jeg har hatt et sånt utbrudd i hele ansiktet (tror egentlig aldri jeg hatt så mange på en gang)

Så jeg lurer egentlig på om det er noen som har den samme erfaringen? Og om det er noen måte å finne ut av om sminken faktisk er så "ren" som det blir påstått?

(har søkt litt etter info om firmaet på internett, men har egentlig funnet veldig lite informasjon annet enn at hun selger produktene via ebay også). Hvordan vet vi at vi får det vi blir lovet?

Noen som vet litt mer enn meg som har lyst til å dele info? =)

Håper virkelig ikke det er sminken sin feil dette med kvisene, for den ser jo så bra ut! Men jeg kan virkelig ikke skjønne at det kan være noe annet..

Hilsen meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *lucky*

Visst denne foundationen inneholder bismuth så er det nok det du reagerer på. Mange gjør det. Jeg har også fått kviser av mineralsminke, Everyday sin.

Som jeg skjønner så innneholder ikke Kissme mineralsminke bismuth.

Kissme.no Utrolig god service der også:)

Den beste sminken du kan ha på huden er mineralsminke så jeg anbefaler deg å fortsette med det, bare bytt merke.

Endret av *lucky*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...