Gå til innhold

Ny nettside for billig mineralsminke

Smørblomsten

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tar det før hun sender melding om hvilke farger jeg vil ha?

Jeg har nå fått bekreftet på e-mail at jeg har handlet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nÅR DU LES MAILEN FRA DANA KLKKER DU BARE PÅ SVAR KNAPPEN OG SKRIV ALLE FARGENE DU VIL HA.

DA FÅR HUN HELE TRÅDEN DIN.

MEDIUM BEIGE ER EN FIN NØYTRAL FARGE ,MINNER OM MEDIUM BEIGE I id.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest coocookachoo

Nå har jeg bestilt en hel drøss med prøver, pluss en kost og mineral foundation. Håper det blir bra!

Ble litt trøbbel med paypal, måtte trykke to ganger på "Betal" , og betalte da to ganger, men fikk mail fra selgeren bare 5-10 minutter senere om at den ene betalingen var refundert. Utrolig kjapt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte derfra for en god stund siden nå. Må si det igjen, at servicen var helt super! Fikk masse prøver, kanskje 10 stk.

Kjøpte litt forskjellig. Mest fornøyd var jeg med lipglossen (pink pout), makeupkostene (!!) og concealeren.

Det jeg var mindre fornøyd med var øyeskyggene. Jeg følte at de hadde dårlig holbarhet til tross for at jeg benyttet primer (min vanlige fra Elizabeth Arden)

Jeg kommer nok til å bestille mer derfra, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært inne å kikket på de sidene som er nevnt i denne tråden.

Og jeg må si at KissMe minerals ikke appelerer til meg. Kan si at de ikke bruker så mye penger på markedsføring, men synes hjemmesiden deres er uoversiktlig og lite apetittvekkende.

Blir nok å bestille fra en av de andre: Everyday eller Eart Glo. Vurderer også Jane Iredale, noen som kjenner til det merket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jeg si jeg er uenig i beskrivelsen av KissMes nettside synes den er grei å navigere og det jeg liker aller best er at man faktisk kan se fargene tydlig slik at det blir mye enklere å velge riktig.

men åkkesom man synes om nettsiden er kvaliteten av en annen verden absolutt de mineralene jeg kjøper mest av.

Earth Glo var ok men ikke noe spesielt.

Everyday Minerals har nydelige farger og fant lett en foundation som passer men den varer ikke hele dagen og jeg måtte drasse rundt med påfyll i veska.

Jane Iredale er alt for dyrt så jeg har ikke prøvd.

ID klør og svir på meg og jeg blir ufattelig blank.

Liker Glo.

Signature Minerals svarte aldri på mailenen mine og mineralene var sånn passe.

Pure Luxe har nydelige øyenskygger men fant ikke en foundation som passet.

Meow klødde og var veldig pudrete. Nøs hver gang jeg prøvde og det er begrenset for mye titanium jeg har lyst til å få ned i lungene ))

osv osv osv ))))

Til Kitsune over her,

Jeg ville heller valgt Everyday enn Jane Iredale, bedre ingredienser og bedre priser, tror Jane bruker bismuth også.

Det er ikke alle merker som passer for alle da alle har forskjellig hud og allergier, så man må bare prøve seg fram til man finner et man liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke ingrediensene.

Har noen lest dem?

Jeg vil ikke ha bismuth, nano/micro partikler, cornstarch for å nevne de 3 viktigste.

Hvilke(n) mineralfoundation inneholder ikke disse ingr?

Jeg har brukt ID sin, og det har stort sett gått greit, men noen ganger har jeg blitt litt irritert i huden (kløe), fått høre at det er bismuth i den som jeg da har en mild allergi mot...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Dette skal jeg også prøve. Kjempe-tips.

Jeg bruker rougen Dust fra i.d. noen som har funnet en farge her som ligner? Eller en farge som er fin (mørkt hår, lys hud) Ikke så lett å se på bildene.

Noen??? Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er nanopartikler??

Høres skummelt ut. Er det noe det er vanlig å reagere på?

Nanopartikler er partikler som er så små at de er ment å trenge igjennom huden og virke aktivt.

Problemet er at når ting er så små trenger de også inn i de indre organer og kan bygge seg opp i lunger, lever osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nanopartikler er partikler som er så små at de er ment å trenge igjennom huden og virke aktivt.

Problemet er at når ting er så små trenger de også inn i de indre organer og kan bygge seg opp i lunger, lever osv.

Oi da, noe man bør holde seg unna da med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sukk:

Kva? Er dette sant?

Det høyres jo heilt grusomt ut!

Nokon som veit kva merker dette gjeld?

Og kva skal ein sjå etter på ingredisenslista på å unngå å kjøpe makeup med dette i? " Nanopartikler som kan trenge seg inn i de indre organ" :ler: Har liksom kjensla av at det ikkje akkurat står det.....

Endret av Smascha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu!:D Nå har jeg fått pakka mi og. Delux kit:D

Det virker KJEMPEBRA! Gleder meg til og stå opp i morgen og bruke produktene:D:D

Fargene virker riktige til meg og!:D

Løp og kjøp folkens!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:sukk:

Kva? Er dette sant?

Det høyres jo heilt grusomt ut!

Nokon som veit kva merker dette gjeld?

Og kva skal ein sjå etter på ingredisenslista på å unngå å kjøpe makeup med dette i? " Nanopartikler som kan trenge seg inn i de indre organ" :ler: Har liksom kjensla av at det ikkje akkurat står det.....

Hos de fleste mineralmerkene finner du nano som mikronisert sink mens tradisjonelle merker kan ha mikronisert både ditt og datt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_silje_*

Bestilte meg øyenskygger, rouge, solpudder, concealer og en pakke med koster. Kjempe fin glød i alle øyenskyggene jeg kjøpte, selv om de var veldig like i farge. Rougen var kjempe fin, perfekt til meg. Solpudderet ga akkurat passe med farge, og concealeren syns jeg dekket bra. Selv om jeg syns den la seg i fine linjer rundt øynene. Etuiet med koster var grei nok, de små børstene var kjempe gode, men den største var alt for liten til å brukes til foundation eller rouge, og for stor til alt annet ;P

Kjempe bra service. Det tok litt lang til dør jeg fikk pakken, tok nesten tre uker.Så jeg sendte mail før jeg fikk den, hvis jeg ikke fikk den skulle hun sende en ny. Men hun hadde sendt pakken dagen etter jeg bestilte, så den hadde nok bare tatt seg en rundtur.

Kommer nok til å handle der mer. Elsker prisene!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått pakken min! En drøy uke etter at jeg bestilte. Er veldig fornøyd med fargene og utseende produktene fikk på huden. Så dette blir nok ikke siste gangen jeg handler på earth-glo..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...