Grace Skrevet 3. desember 2007 #61 Del Skrevet 3. desember 2007 Det kan jo være, men da pleier det å stå at den er på fortolling... det kommer jo også an på hvor mye du handla for.. Jeg kjøpte det de luxe kitet så det er egentlig over tollgrensen. Men har du fått opp informasjon på sporingsnr fra henne tidligere. For jeg leste en annen tråd hvor flere skrev at de ikke hadde fått det opp men plutselig var pakken ankommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 3. desember 2007 #62 Del Skrevet 3. desember 2007 Gjett hvem som hadde pakke i posten når hun kom hjem?? Har ikke fått prøvd sminken enda får ta det litt etterhvert. Men veldig glad for at pakken har kommet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 3. desember 2007 #63 Del Skrevet 3. desember 2007 Så flott at pakken dukket opp! Tenkte bare jeg skulle nevne at det er et amerikansk sporingsnummer man får opplyst. Man kan ikke sjekke det hos posten, men kan følge med på denne siden (mener jeg å huske...). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tineline Skrevet 4. desember 2007 #64 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvordan har det gått med fortollingen for dere som har handlet? Er det posten som sørger for det - med sitt avsindige ekstragebyr? Det er nok til å få meg fra å handle av rent prinsipp (når man enkelt kan fortolle varene sine selv på www.toll.no) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 4. desember 2007 #65 Del Skrevet 4. desember 2007 Tråden er ryddet, se reglene. Tabby, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kandis Skrevet 9. desember 2007 #66 Del Skrevet 9. desember 2007 Jeg har testet en god del mineralsminke-merker og felles for dem alle var at de smittet av. Hver gang telefonen var blitt brukt var den full av foundation etterpå. Slik er det ikke med disse produktene, de smitter ikke av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2007 #67 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Hei! Jeg vurderer også å bestille fra dette merket. Har gode erfaringer med Pureluxe, men det er alltid gøy å prøve nye mmu-merker, og hos Earthglo fristet kostene spesielt. Innlegget er endret, se reglene. Tabby, mod Endret 27. desember 2007 av Tabby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 27. desember 2007 Forfatter #68 Del Skrevet 27. desember 2007 Denne gangen bestilte jeg lørd den 8. og fikk ikke varene før lørd 22. Sendte en mail til Dana og spurte, og hun bekreftet at alt var sendt førstkommende mand 10. men opplyste samtidig at det skyldtes jule-tiden. Hun gir utrolig god oppfølging og ville gjerne ha beskjed om når jeg hadde mottatt varene Dette er m.a.o en nettside man trygt kan handle på, og også denne gangen fulgte det med minst 10 gratisprøver på div. Det eneste jeg ikke skjønner vitsen med er det såkalte "veil'et" jeg har kjøpt i transparent/hvitt. Jeg prøver å påføre det både før eller etter foundationen men det holder ikke hele dagen av den grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2007 #69 Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som vet hva fargen 1.2 Fairly Light hos I.D. tilsvarer hos Earthglo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2007 #70 Del Skrevet 27. desember 2007 Nå har jeg også bestilt! I første omgang bare koster; syntetisk kabuki og flat top. Har brukt I.D's kabuki i et år. Resultatet er greit nok, men jeg synes den er for grov... Så jeg håper på å ha funnet drømmekosten hos Earthglo! Registrerte at det er samme kostene som KMM selger for en mye høyere pris. Noen som har erfaringer med disse? Håper dette blir en positiv shoppingopplevelse. I så fall skal jeg prøve sminken deres senere. Falt for et par øyenskygger og rougen Blossom, bl.a. Og leter stadig etter en mineralfoundation som er billigere enn I.D. sin, men like bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2007 #71 Del Skrevet 28. desember 2007 Nå har jeg også bestilt! I første omgang bare koster; syntetisk kabuki og flat top. Har brukt I.D's kabuki i et år. Resultatet er greit nok, men jeg synes den er for grov... Så jeg håper på å ha funnet drømmekosten hos Earthglo! Registrerte at det er samme kostene som KMM selger for en mye høyere pris. Noen som har erfaringer med disse? Håper dette blir en positiv shoppingopplevelse. I så fall skal jeg prøve sminken deres senere. Falt for et par øyenskygger og rougen Blossom, bl.a. Og leter stadig etter en mineralfoundation som er billigere enn I.D. sin, men like bra... KMM sine koster er kjempegode og jeg tror Earth-Glo har samme leverandør. Jeg har likevel valgt å kjøpe fra kissme da pga levering og at jeg liker selve sminken MYE bedre, den har også bedre ingredienser enn EG. Du kan kjøpe 3 koster til ansiktet, fritt valg til 550kr. Nå er det også salg og gratis porto, så det er vel ikke så voldsomme penger å spare med å handle fra EG, men noen dollar billigere blir det nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Skrevet 28. desember 2007 #72 Del Skrevet 28. desember 2007 Denne tråden var smittsom! Har bestillt jeg også nå! Er kjempespent! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pupsilure Skrevet 28. desember 2007 #73 Del Skrevet 28. desember 2007 Jeg bestilte masse ting for ca to mnd siden. Jeg var veldig fornøyd med børsten, men ikke med finishing veil, øyenskyggen og concealer. En dag tok jeg på meg øyenskygge, og børstet lett over ansiktet etterpå med ansiktsbørste. Absolutt all øyenskyggen gikk av!! Helt utrolig. Bruker den fortsatt, men børster aldri over øyenlokkene etterpå. Og da holder den seg på plass. Prisen og servicen er det ingenting å si på, og fargene er fine. Jeg har brukt id og glo minerals i mange år, og jeg merker tydelig at Earth glo minerals er dårligere. Men prisen er jo en helt annen også. Fint at så mange er fornøyde Jeg likte Dana som selger dette veldig godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotta Skrevet 28. desember 2007 #74 Del Skrevet 28. desember 2007 Forsvant all øyenskyggen?? Hmm. Høres jo ikke så bra ut da. Foretrekker at den sitter godt og tåler litt. Får bare teste og se. Gå fint an i teste da, til den prisen. Flere erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 28. desember 2007 Forfatter #75 Del Skrevet 28. desember 2007 Forsvant all øyenskyggen?? Hmm. Høres jo ikke så bra ut da. Foretrekker at den sitter godt og tåler litt. Får bare teste og se. Gå fint an i teste da, til den prisen. Flere erfaringer? Forsvant?? NEI, det er ikke min erfaring, sitter hele dagen... Den syntetiske kabuki-børsten er den BESTE jeg noensinne har prøvd!!! MYK OG GOD, og ikke grov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. desember 2007 #76 Del Skrevet 30. desember 2007 Det virker som de som har prøvd kostene er fornøyde, da, men at det derimot er delte meninger om selve produktene. Jeg leter etter ny mineralfoundation, da. Er fornøyd med resultatene I.D. gir, men tror jeg reagerer litt på bismuth... Har en ganske vanskelig hud som setter høy standard når det kommer til slike produkter. Blir liksom ikke helt fornøyd med Pureluxe sin foundation heller. Noen som har gode foundationerfaringer med andre, litt rimelige mmu-merker? Er det f.eks. noen som har prøvd Signature Minerals (www.signatureminerals.com)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. desember 2007 #77 Del Skrevet 30. desember 2007 Forsvant?? NEI, det er ikke min erfaring, sitter hele dagen... Den syntetiske kabuki-børsten er den BESTE jeg noensinne har prøvd!!! MYK OG GOD, og ikke grov. Hei, må du betale frakt/toll eller noe for dette? eller blir det bare prisen på produktene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 30. desember 2007 #78 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg måtte også prøve ut dette Er grønn når det gjelder dette med Paypal (og må innrømmer at jeg er litt skeptisk også) Nå har jeg registrert kortnummer osv og det har blitt godkjent. Men jeg blir ikke ført tilbake til siden for å bekrefte? "Please be sure after you pay via Paypal that you are redirected back to the site to confirm your order" Noe jeg gjør feil som dere mer erfarne vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 30. desember 2007 #79 Del Skrevet 30. desember 2007 Hei, må du betale frakt/toll eller noe for dette? eller blir det bare prisen på produktene? Koster $5.00 for frakt. Når det gjelder bestilling over nkr 200,- er det vel vanlige tollregler som gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solknapp Skrevet 30. desember 2007 #80 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg måtte også prøve ut dette Er grønn når det gjelder dette med Paypal (og må innrømmer at jeg er litt skeptisk også) Nå har jeg registrert kortnummer osv og det har blitt godkjent. Men jeg blir ikke ført tilbake til siden for å bekrefte? "Please be sure after you pay via Paypal that you are redirected back to the site to confirm your order" Noe jeg gjør feil som dere mer erfarne vet? Dere trenger ikke svare meg, jeg fikk svar fra Dana. For en utrolig service! Og så rask! Dette er visst et vanlig problem, hun er klar over. Gleeeder meg til å få produktene, og skal rapportere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå