Smørblomsten Skrevet 7. november 2007 #1 Del Skrevet 7. november 2007 Anbefaler følgende amerikanske nettside: http://earthglominerals.com/minerals//catalog/ Bestilte div produkter for en uke siden, og etter bare 6-7 dgr lå pakken i postkassen. Alt pakket pent inn i en gjennomsiktig silkepose med silkebånd og et håndskrevet kort! Det kaller jeg å reklamere positivt for seg selv, en ny nettside som skal klare seg i den harde konkurransen. Det må vi kunder nyte godt av. Og jeg fikk f.eks hele 10 (!) gratisprøver på alt fra øyenskygger til foundations Bestilte en stor foundation, en stor pudder-finish/veil, en concealer i samme farge som foundationen og den dyreste, syntetiske kabuki-børsten! ALT inkl frakt: 40 dollar!!! Det er billig det, håper såklart sminken er bra, har ikke fått testet enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StockDama Skrevet 8. november 2007 #2 Del Skrevet 8. november 2007 Si ifra om den er noe særlig da =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 8. november 2007 #3 Del Skrevet 8. november 2007 Det så veldig bra ut, men utrolig kjipt at man ikke kan betale med Visa. Jeg har ikke PayPal, aner ikke hvordan det fungerer en gang. Si fra hva du synes om produktene etterhvert da, så får jeg se om det er verdt å sette seg inn i PayPal-opplegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 8. november 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 8. november 2007 Det så veldig bra ut, men utrolig kjipt at man ikke kan betale med Visa. Jeg har ikke PayPal, aner ikke hvordan det fungerer en gang. Si fra hva du synes om produktene etterhvert da, så får jeg se om det er verdt å sette seg inn i PayPal-opplegget. Jeg betalte med VISA jeg! Gjennom Paypal, men det er ikke vanskelig å betale med visakortet slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 8. november 2007 #5 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg betalte med VISA jeg! Gjennom Paypal, men det er ikke vanskelig å betale med visakortet slik Jeg fant ut av det, og det var lettere en jeg hadde trodd. Nå er det pakke på vei til meg også! Vet du om det er mulig å handle på den måten (med visa gjennom PayPal altså) på eBay også? Nå ser jeg for meg at det åpner seg en helt ny verden for meg her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 8. november 2007 #6 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg fant ut av det, og det var lettere en jeg hadde trodd. Nå er det pakke på vei til meg også! Vet du om det er mulig å handle på den måten (med visa gjennom PayPal altså) på eBay også? Nå ser jeg for meg at det åpner seg en helt ny verden for meg her. Det går helt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 8. november 2007 #7 Del Skrevet 8. november 2007 Det går helt fint! Takk for hjelpen begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #8 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg har også bestilt sminken, etter å ha lest denne tråden. Jeg bestilte finishing veil, 2 øyenskygger, en børste av dyrehår, lipgloss og concealer. Frakten var på 5 dollar. Til sammen ble dette kun 196 kroner!! Helt utrolig. Jeg jobber som hudpleier, og bruker vanligvis id. Blir spennende å prøve dette! Koster jo virkelig en brøkdel av id! Hihihi..... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #9 Del Skrevet 9. november 2007 Jeg finner ikke ingrediensene. Har noen lest dem? Jeg vil ikke ha bismuth, nano/micro partikler, cornstarch for å nevne de 3 viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #10 Del Skrevet 9. november 2007 http://earthglominerals.com/minerals//cata...products_id=124 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ragnhild_* Skrevet 13. november 2007 #11 Del Skrevet 13. november 2007 Har noen av dere prøvd ut produktene enda? Hvordan er de i forhold til i.d? lurer på om jeg skal bestille noe fra den siden jeg og hvis det er gode produkter. Prisen var det i hvertfall ingenting å si på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #12 Del Skrevet 13. november 2007 http://earthglominerals.com/minerals//cata...products_id=124 Her var det ihvertfall mye nano/mikro partikler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. november 2007 #13 Del Skrevet 18. november 2007 Nå har jeg også bestilt Håper jeg blir fornøyd!! Noen som har prøvd produktene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 19. november 2007 #14 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har prøvd produktene? Jeg har prøvd foundation og concealer noen dager nå, og jeg er veldig fornøyd. Jeg var en "mineraljomfru" da, så kan dessverre ikke komme med noen gode sammenligninger med andre merker. (Dvs, jeg har såvidt prøvd L'oreals, men den likte jeg ikke i det hele tatt.) Jeg synes foundationen var lett å legge, smeltet fint inn i huden, og resultatet ble veldig naturlig. (Perfekt til hverdags, men mulig den er litt vel naturlig for fest mv. Jeg får vel prøve å legge flere lag etterhvert og se hvordan det blir.) Den fungerer veldig bra på min vintertørre hud, og jeg har til nå sluppet unna urenheter som jeg har hatt en tendens til å få noen av med vanlig foundation. Og til slutt må jeg bare nevne den fantastiske servicen jeg fikk! Pakken kom etter seks (!) dager. Underveis ble jeg oppdatert om pakken på mail, fikk trackingnummer mv. Jeg fikk også med mange småprøver helt gratis. Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Advena Skrevet 19. november 2007 #15 Del Skrevet 19. november 2007 (Perfekt til hverdags, men mulig den er litt vel naturlig for fest mv. Jeg får vel prøve å legge flere lag etterhvert og se hvordan det blir.) Du kan også prøve å våte kosten din litt, da får du kanskje et mer dekkende resultat. Det funker ihvertfall med BE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 19. november 2007 #16 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg fikk det jeg bestilte i posten i dag. Er veldig fornøyd! Fikk 7 prøver i små poser. Men boksene var stappet så fulle at det var vanskelig å få ut noe, så jeg stakk i dem med nål. Jeg bestilte en flat ansiktsbørste,og den var veldig fin. Lipglossen pink pout - luktet veldig godt. Skal hvertfall bestille flere børster derfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smotti Skrevet 19. november 2007 #17 Del Skrevet 19. november 2007 Siden det var så mange fornøyde her så kasta jeg meg like gjerne på bølgen, jeg har bestilt den Delux pakka og har sendt inn de fargene jeg vil ha! så nå venter jeg spent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sense Skrevet 19. november 2007 #18 Del Skrevet 19. november 2007 Noen som har prøvd denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 19. november 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg fikk det jeg bestilte i posten i dag. Er veldig fornøyd! Fikk 7 prøver i små poser. Men boksene var stappet så fulle at det var vanskelig å få ut noe, så jeg stakk i dem med nål. Jeg bestilte en flat ansiktsbørste,og den var veldig fin. Lipglossen pink pout - luktet veldig godt. Skal hvertfall bestille flere børster derfra! HEHE, ja mine var også stapp-fulle, så jeg måtte pirke opp selve "lokket" nedi de første par dagene og dytte kabukibørsten rett nedi, så over på lokket og "kakka" av det overflødige Men skal vel ikke klage på at dama gir oss full boks for pengene Jeg fikk mange gratisprøver, og idag har to av mine venninner bestilt og jeg slang med en bestilling på en øyenskygge: http://earthglominerals.com/minerals//cata...;products_id=31 Håper den er fin til å ha på hele øyelokket som base!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wind-up bird Skrevet 19. november 2007 #20 Del Skrevet 19. november 2007 HEHE, ja mine var også stapp-fulle, så jeg måtte pirke opp selve "lokket" nedi de første par dagene og dytte kabukibørsten rett nedi, så over på lokket og "kakka" av det overflødige Men skal vel ikke klage på at dama gir oss full boks for pengene Jeg fikk mange gratisprøver, og idag har to av mine venninner bestilt og jeg slang med en bestilling på en øyenskygge: http://earthglominerals.com/minerals//cata...;products_id=31 Håper den er fin til å ha på hele øyelokket som base!?!? Hvordan syns du sminken er i forhold til andre merker da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå