DIorGIrl Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Kanebo Cream Finish . Chanel Double Perfection Fluide spf 15. eller en annen bra og anbefale for fet hud? En som lar huden puste.?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 (endret) Cream Finish er i hvertfall bra for tørr hud. For fet hud ville jeg valgt noe uten oljer, for eksempel den nye Mat Lumière fra Chanel. Double Perfection Fluide er vel utgått, tror jeg? Huden får vel puste uansett? Hvis ikke ville du blitt overopphetet. Endret 7. november 2007 av Morgan le Fay
DIorGIrl Skrevet 7. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2007 Er det noen plass man får kjøpt Mat Lumiere på nett ?
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Det vet jeg ikke; den er temmelig ny på markedet. Hvorfor ikke teste i et parfymeri?
DIorGIrl Skrevet 7. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2007 Joda, det hadde jeg sefølgelig gjort hvis jeg kunne , men de har ikke Chanel her . Liten plass, men neste gang jeg skal inn til den store byen da som ligger nærmest kan jeg ta en tur innomm Esthetique.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Problemet er at fargene i ulike Chanel-foundations ikke stemmer overens. Jeg bruker for eksempel #40 i Teint Innocence, men i Vitalumiere er den for oransje.
Gjest Frysepulver Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Jeg er veldig fornøyd med Chanel og Clinique. Testet Kanebo for en stund siden, men den var altfor dekkende for min hud, så ut som sparkel - ble kakete og jeg følte meg som en middelaldrende hore...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå