Gå til innhold

Hårstyling på flyreise

Elle Melle

Anbefalte innlegg

Når det er begrenset hva man kan ha med seg gjennom sikkerhetskontrollen, hvordan i alle dager får dere med dere det som trengs av toalettsaker?

Jeg har selvsagt shampo, balsam, hudkrem o.l. i småflasker og krukker, men det lar seg jo ikke gjøre med verken volumskumet eller den-ikke-så-helt-lille flasken med hårspray...

Og jeg er avhengig av produktene mine og har ikke lyst til å reise vekk en uke uten Sebastianskummet og Redkensprayen min. :sukk:

Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gjør som de andre over her, jeg putter det i kofferten som jeg sjekker inn. Før reiste jeg mye med bare håndbagasje, men med de nye reglene er det så trøblete å få til toalettsaker i håndbagasjen at jeg har gitt det opp..

Endret av Talula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver

Det er i grunn begrenset hvor ofte jeg føler et behov for hårspray, balsam eller liknende ting når jeg sitter ombord i et fly.

Som de andre her pakker jeg derfor alt sånt i beautybagen som jeg sender med kofferten - og i vesken har jeg et speil, en maskara og en lip gloss + andre ting som hører vesker til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg reiser med jobben er det som regel kun 1 overnatting. Da skal jeg ofte skifte fly og gidder ikke sjekke inn.

Slik gjør jeg:

Har en gjennomsiktig toalettmappe med glidelås (riktig størrelse)

Volumshampoen min har jeg i mini-flaske

Volum-hårspray har jeg kjøpt hos frisøren

Prøvetuber med ansikt- og øyekrem har jeg fått på parfymeri

Min deilige bodylootion tar jeg i en liten krukke

Tannkrem, såper, ol selges i mini-format på Vita

Consealer, øyeskygge og mascara i vanlig format

Alt dette ble så lite i volum at jeg fikk med meg parfyme-flasken min i tillegg .. Og hvis man planlegger litt i forkant så er det ikke nødvendig å sjekke inn bagasjen ..

Sminkefjerner har jeg ikke med når jeg reiser, da bruker jeg noen deilige rense-servietter (Estee Lauder) ...de fjerner alt av kremer og sminke .. Denne serviettpakken legger jeg i håndbagasjen - uten problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger da selvsagt ikke hårspray på flyet :fnise: , men er nok litt preget av å ha mistet bagasje noen ganger.

Ting jeg ikke klarer meg uten vil jeg helst ha med meg, som toalettsakene mine for eksempel. Eksplodert shampo i kofferten er heller ikke gøy, det har jeg også prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger da selvsagt ikke hårspray på flyet :fnise: , men er nok litt preget av å ha mistet bagasje noen ganger.

Ting jeg ikke klarer meg uten vil jeg helst ha med meg, som toalettsakene mine for eksempel. Eksplodert shampo i kofferten er heller ikke gøy, det har jeg også prøvd.

Ok - jeg trodde du trengte tips til hvordan du skulle pakke i håndbagasjen .. hvis du ikke skal sjekke inn kofferten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...