Elle Melle Skrevet 7. november 2007 #1 Del Skrevet 7. november 2007 Når det er begrenset hva man kan ha med seg gjennom sikkerhetskontrollen, hvordan i alle dager får dere med dere det som trengs av toalettsaker? Jeg har selvsagt shampo, balsam, hudkrem o.l. i småflasker og krukker, men det lar seg jo ikke gjøre med verken volumskumet eller den-ikke-så-helt-lille flasken med hårspray... Og jeg er avhengig av produktene mine og har ikke lyst til å reise vekk en uke uten Sebastianskummet og Redkensprayen min. Hva gjør dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokormen Skrevet 7. november 2007 #2 Del Skrevet 7. november 2007 Pakker det i bagasjen som skal sendes, og ikke taes med som håndbagasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 7. november 2007 #3 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg sjekker inn bagasjen. I håndbagasjen har jeg som regel bare en lipgloss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Talula Skrevet 7. november 2007 #4 Del Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg gjør som de andre over her, jeg putter det i kofferten som jeg sjekker inn. Før reiste jeg mye med bare håndbagasje, men med de nye reglene er det så trøblete å få til toalettsaker i håndbagasjen at jeg har gitt det opp.. Endret 7. november 2007 av Talula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 7. november 2007 #5 Del Skrevet 7. november 2007 Det er i grunn begrenset hvor ofte jeg føler et behov for hårspray, balsam eller liknende ting når jeg sitter ombord i et fly. Som de andre her pakker jeg derfor alt sånt i beautybagen som jeg sender med kofferten - og i vesken har jeg et speil, en maskara og en lip gloss + andre ting som hører vesker til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgan le Fay Skrevet 7. november 2007 #6 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg pakker alt i den bagasjen jeg sender. I håndbagasjen har jeg bare leppepomade og øyedråper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 7. november 2007 #7 Del Skrevet 7. november 2007 Når jeg reiser med jobben er det som regel kun 1 overnatting. Da skal jeg ofte skifte fly og gidder ikke sjekke inn. Slik gjør jeg: Har en gjennomsiktig toalettmappe med glidelås (riktig størrelse) Volumshampoen min har jeg i mini-flaske Volum-hårspray har jeg kjøpt hos frisøren Prøvetuber med ansikt- og øyekrem har jeg fått på parfymeri Min deilige bodylootion tar jeg i en liten krukke Tannkrem, såper, ol selges i mini-format på Vita Consealer, øyeskygge og mascara i vanlig format Alt dette ble så lite i volum at jeg fikk med meg parfyme-flasken min i tillegg .. Og hvis man planlegger litt i forkant så er det ikke nødvendig å sjekke inn bagasjen .. Sminkefjerner har jeg ikke med når jeg reiser, da bruker jeg noen deilige rense-servietter (Estee Lauder) ...de fjerner alt av kremer og sminke .. Denne serviettpakken legger jeg i håndbagasjen - uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 8. november 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg trenger da selvsagt ikke hårspray på flyet , men er nok litt preget av å ha mistet bagasje noen ganger. Ting jeg ikke klarer meg uten vil jeg helst ha med meg, som toalettsakene mine for eksempel. Eksplodert shampo i kofferten er heller ikke gøy, det har jeg også prøvd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulipa Skrevet 8. november 2007 #9 Del Skrevet 8. november 2007 Jeg trenger da selvsagt ikke hårspray på flyet , men er nok litt preget av å ha mistet bagasje noen ganger. Ting jeg ikke klarer meg uten vil jeg helst ha med meg, som toalettsakene mine for eksempel. Eksplodert shampo i kofferten er heller ikke gøy, det har jeg også prøvd. Ok - jeg trodde du trengte tips til hvordan du skulle pakke i håndbagasjen .. hvis du ikke skal sjekke inn kofferten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå