Gjest lillebøll Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Når får jeg opp en slik firkant om meling om at windows har stoppet noen programmer som trenger tilatelse til oppstart. Greit nok, men når jeg går inn dit skjønner jeg ikke hvordan jeg godkjenner manuelt eventuelt sletter? Så nå spretter det varselet opp hvert minutt og legger seg totalt i veien. Vista altså
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Når får jeg opp en slik firkant om meling om at windows har stoppet noen programmer som trenger tilatelse til oppstart. Greit nok, men når jeg går inn dit skjønner jeg ikke hvordan jeg godkjenner manuelt eventuelt sletter? Så nå spretter det varselet opp hvert minutt og legger seg totalt i veien. Vista altså Jeg tror du må gå inn på kontrollpanel og så på kontoer for å endre statusen din fra begrenset til moderator.
Gjest lillebøll Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Er jeg som er sjefen på denne maskinen så det er ikke det.
Gjest white_tennis_socks Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Er jeg som er sjefen på denne maskinen så det er ikke det. Så klart. Vista vil dø ut etterhvert. Det kreative vil ta over for det kapitalistiske. KOnverter enten til MacOS eller helst til Linux (som er open Source programvare) . Så slipper du slike problemer i fremtiden. Ja, jeg vet at advarslene fra Microsoft-elskere vil komme her, men bry det ikke om det. Hvorfor ikke? Jeg har drevet med data siden 1983 og har ingen komersielle interesser innefor data. Derfor! Jeg vil alltid ha det beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå