Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! :goodbye:

Jeg trenger anbefalinger på gode hoteller som ikke koster skjorta og som gjerne ligger i nærheten det mest essensielle av London.

Maxpris er 6000kr for 4netter og 3voksne i ett rom.

Minimumstandard: ***. MÅ ha eget bad på rommet altså

Takker og bukker for tips :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler deg å bestille gjennom HotelConnect, der har vi alltid funnet gode tilbud. Forøvrig bodde vi på Henry VIII (i Bayswater) sist vi var i London og var veldig fornøyd med det. Da hadde vi dobbeltrom med bad og frokost til £36 natten (som var under halvparten av hva de vanligvis koster).

Skrevet

Hvis dere ikke er ute etter beste standaren, vil jeg anbefale dere å gå å søke på www.hostelworld.com

Alle hosteller tilbyr private dobbeltrom som oftest med eget bad også.Her kan dere finne SUPERBRA priser. har funnet helt ned til 1500 for 5 netter i london, dublin, glasgow osv...

Men når jeg var i london så bodde vi på et hotell som vaar veldi rimelig, hyde park radnor. lite og utrolig koselig hotell jeg sterkt kan anbefale. rommene er store og fine, og frokosten er fantastisk :D

http://www.hydeparkradnor.com/

Skrevet

Jeg pleier å bo på Hotel Columbia (i Lancaster Gate) når jeg er i London. Beliggenheten er helt genial, og strøket er veldig trygt. Booker oftest gjennom Sunhotels.net og får ganske ofte veldig gode dealer på dette hotellet.

Standarden er ikke helt tipp-topp, man forventer nesten at John Cleese skal komme ramlende ned trappa. Men det har massevis av sjarm, og er rent og pent.

St Giles er også veldig bra, og tror de har basseng (om jeg ikke husker helt feil). Men det er nok litt dyrere enn Columbia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...