Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Jeg skal levere en oppgave i ex.phil om en uke. Problemet er at det er en veiledning for hvordan man passer på å få rette marger og slikt, men den er for word 2007! Jeg har bare vanlig word jeg, og kjenner ikke igjen det som er beskrevet i veilendingen. Noen som vet hvordan jeg endrer marger i vanlig word?
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Første treffet på google, skulle få deg på sporet, tenker jeg..
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Men de linkene gir jo tips om hvordan man gjør ting i word 2007, jeg trenger tips til hvordan jeg ordner marger i "vanlig" word.
Kamikatze Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Mange måter å justere marger på. Fra den enkleste dra og slipp margmarkører, til å gå inn i sideoppsettet og utskriftsoppsettet via nedfallsmenyene. Bruker du dra og slipp, så ikke marker tekst, da den som er merket vil bli gjeldende justering. Ja, om ikke husken sviker meg. Bruker nesten kun Open Office, fordi jeg fortjener det. Men ikke Bill Gates... Med slike mysterier, er du sikker på at det er exphil, og ikke x-files? ; )
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Hvor finner jeg marg på nedfallsmenyene? Lette litt, men fant det ikke.
Kamikatze Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Word er ikke som orntlige tekstbehandlere, så jeg mener å huske at de ligger under utskriftsoppsett under filmenyen. Men får ikke dobbeltsjekke, fordi arbeidsstasjonen med office er parkert med sin årlige harddrivekollaps. Og Bill Gates slepper ikke inn på laptopen : )
Gjest kopernicus Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Syns det er rart at du, som studerer, bruker Word fra Microsoft. Alle andre i forskermiljøet eller fra universitetsmiljet er tilhengere av åpen programvare slik som f.eks. OpenOffice. Hvorfor gjør du det? Har du en «smal» studieledsager?
Kamikatze Skrevet 11. november 2007 #9 Skrevet 11. november 2007 (endret) Syns det er rart at du, som studerer, bruker Word fra Microsoft. Alle andre i forskermiljøet eller fra universitetsmiljet er tilhengere av åpen programvare slik som f.eks. OpenOffice. Hvorfor gjør du det? Har du en «smal» studieledsager? WORD! Ehm... Oi, den funka visst ikke helt i denne sammenhengen... Hehehe! Endret 11. november 2007 av Kamikatze
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå