*Frøken Fryd* Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Ser at andre har lagt ut bilder av mange fine kjoler, men ingen forslag som kunne passet min kropp.. (uten å få meg til å ligne en stappet pølse...) Bruker str. 40-42, er akkurat passe høy/lav alt ettersom, og har for stor mage.. Så dere andre som er størrelse 40++, hva planlegger dere å gå med på julebordet, og hvor ser dere etter klær? Trenger tips til butikker (ikke bare nettider, da jeg er avhengig av å prøve klærene) som selger fine antrekk som kan passe min kropp!
løve70 Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Om du bruker str 40/42 burde det vel ikke være noe problem å finne julebordantrekk. Det er jo en str du finner i omtrent alle butikker og merker. Om du har mage, kan du jo velge en kjole som ikke er for tettsittende, finnes mange av dem for tiden.
Bex Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Kan ikke skjønne at størrelsen skulle være noe problem, nei, du er jo helt på gjennomsnittet! For å skjule en mage, er det lurt å velge en kjole med litt høyt liv og god plass til magen. Er du smal under bysten, kan du velge en modell som er trang der. Men pass på at den ikke blir videre der brystene er størst. Da ser man fort ut som et telt... Huff, ble litt dårlig forklart, dette, men håper du skjønner hva jeg mener! Vet at Noa Noa har noen slike, og Mexx. Har vært svært lite i butikker i det siste, men vil anta at mange har fine kjoler. Men vet jo ikke helt hva slags smak du har, da... Men tror ikke det skal være noe problem å finne, altså!
prinsessa Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Jeg har kjøpt en fantastisk kjole på Indiska. Den er i hvit/svart silke går til kneet har høyt liv og 3/4 lange armer. Jeg bruker str 46 og den sitter iallefall veldig pent på meg, og prisen var kun 249,-. De har mange fine klær til 40+++ på indiska forresten. Og Noa Noa har mye fint. Koster litt der men klærne er veldig tidløse og du har de i mange år. Kjøpte en jakke der for 4 år siden som fremdeles er like fin og jeg får masse komplimanger for. Det skjer faktisk hver gang jeg bruker jakka og gjerne av ukjente mennesker .
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 40/42 er vel det nye 38/40, så da skal det vel ikke være noe problem? Det er vel enkelte butikker som ikke har str. større enn 42 eller f.eks. 44 (noe jeg blir veldig provosert av), men stort sett hvis man bruker 40 - 44 skal man finne noe i de fleste butikker.
*Frøken Fryd* Skrevet 8. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2007 Jeg har kjøpt en fantastisk kjole på Indiska. Den er i hvit/svart silke går til kneet har høyt liv og 3/4 lange armer. Jeg bruker str 46 og den sitter iallefall veldig pent på meg, og prisen var kun 249,-. De har mange fine klær til 40+++ på indiska forresten. Og Noa Noa har mye fint. Koster litt der men klærne er veldig tidløse og du har de i mange år. Kjøpte en jakke der for 4 år siden som fremdeles er like fin og jeg får masse komplimanger for. Det skjer faktisk hver gang jeg bruker jakka og gjerne av ukjente mennesker . Vet du om det finnes en Indiska butikk i Bergen? Hadde helt glemt Noa Noa, der skal jeg innom! Det kan hende at det ikke virker som noen problemer med å finne klær i min størrelse, men det er det faktisk.. Det er kanskje like mye at kroppsformen min er litt merkelig.. Litt Dolly-Duck aktig dessverre... (Har relativt slanke bein, men har mye mage etter to barnefødsler..) Men men.. takk for tips!
gladidag Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Desverre ikke Indiska i Bergen..var og sjekket på nettsiden der igår. Skal til Bergen neste uke..og vil også shoppe litt. Tror eg må innom NoaNoa eg og=) Høres ut som om vi har litt lik fasong..har og relativt slanke ben...stor rundt hoftene/midjen og store pupper.. 40-42 i bukser og 44-46 oppe.. Men tenkte eg skulle innom Exhibition..er visst noen nye butikker der, og en tur på Tilsammans for å kikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå