Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pro Lumiere fra Chanel

Issima anti ageing silky smooth fluid foundation fra Guerlain

Issima anti ageing soft cream foundation fra Guerlain.

Hvordan er dekkevnen og hvordan er disse på tørr hud?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Issima anti ageing silky smooth fluid foundation fra Guerlain. Den er fyldig og "myk" - godt egnet på tørr hud og vinter! Den har god dekkevne, men ser ikke ut som en maske.

Jeg har fargen Beige Moyen - middels med gulskjær

Skrevet

Jeg kjøpte Pro Lumiere tidligere i høst, og er veldig fornøyd! Ser ut som om den er "rik" (som i engelsk "rich") nok til at den takler litt tørre partier greit, og jeg er fornøyd med dekkevnen. Samtidig skal det sies at det ikke akkurat er skikkelige vinterforhold ennå her i området, så den ordentlige prøven har den ikke bestått ennå... Allikevel er det den klart beste flytende foundationen jeg har prøvd for bruk høst-/(vinters-)tid så langt (om sommeren bruker jeg lettere foundationer).

Gjest Audrey Horne
Skrevet

Jeg har bare prøvd Pro Lumiere, men den er en av mine favoritter til tørr hud. Den dekker bra, men naturlig. Pluss også for at den er ekstremt drøy; jeg bruker bare en halv pump til hele ansiktet.

Vitalumiere er også fin til tørr hud. Den flytende utgaven gir en litt dewy look og dekker godt, den kompakte er mattere, dekker lett men jevner ut huden på en måte som jeg ikke har opplevd med andre lette foundations.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...