Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjolen er svart, kort. Den er trang fra brystet og ned til livet/Hoftene. Så svinger den litt ut. Bare skuldre uten stropper. LItt glinsete.

Hva skal jeg ha til?? SKo?? Strømpebukse/thights??

Vil helst dekke over skuldrene/ryggen?

Er glad i 80talls stilen

Skal brukes på julebord (der er det lov til å kle seg sexy :tommelopp: )

Trenger tips til tilbehør!!

Takker og Bukker

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten alt mulig!

Søsteren min har en svart kjole, og hun har røde sko til, nettingstrømpebukser og grå perlekjede. Lekkert!

Gjest mann med god smak?
Skrevet

Høyhelte sko, gjerne med åpen tå.

Og ikke tights fy, fy- tynn strømpebukse, gjerne i netting!

Det blir råsexy :jepp:

Skrevet

Netting blir kanskje litt for mye?

Synes det er stilig med små detaler i gull eller sølv jeg, så lenge det heller ikke blir for mye. Og rødt er jo kjempenydelig og småfrekt :D

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg har en liknende kjole, og har brukt den med peeptoe-pumps i lakk med stiletthæler, samt hudfarget strømpebukse og rød leppestift. Jeg ville helst ha røde lakksko da jeg kjøpte den, men fant ingen i en rødfarge jeg likte.

Skrevet

Pumps er et must!!

Enten open-toe eller lukkede.. Mange syns det er totalt fy-fy å bruke strømpebukser til open-toe sko (jeg syns heller ikke selv at det ser spesielt lekkert ut), men bor du i et land som Norge har man ofte ikke noe valg.

Du kan velge fritt når det gjelder farger.. men sølv, gull og rødt er alltid vinnere. Det går også an å bruke dype juvelfarger som blått, sterk rosa/cerise, lilla og grønt, disse fargekombinasjonene er jo veldig populære for tiden!

For å dekke deg til tror jeg en kortermet bolero kan fungere bra (om kjolen er slik jeg tror den er! sjal blir litt kjedelig og damete)

Jeg syns de boleroene som er litt løse og ikke sitter for stramt, er de peneste.

Ellers er det bare å velge å vrake! Tror det blir knallkult med noen støre øredobber/ringer, en stor cocktailring og et stilig armbånd, eller et rundt - kort kjede (husk å følge skjæringen i utringningen på kjolen - det blir penest)

Skal du ha veske ville jeg valgt en clutchveske! Det tror jeg blir den fineste modellen til en slik kjole.

Skrevet
Kjolen er svart, kort. Den er trang fra brystet og ned til livet/Hoftene. Så svinger den litt ut. Bare skuldre uten stropper. LItt glinsete.

Hva skal jeg ha til?? SKo?? Strømpebukse/thights??

Vil helst dekke over skuldrene/ryggen?

Er glad i 80talls stilen

Skal brukes på julebord (der er det lov til å kle seg sexy :tommelopp: )

Trenger tips til tilbehør!!

Takker og Bukker

Jeg ville valgt strømpebukser (svarte eller hudfargede), ikke tights! Tights synes jeg passer bedre når man f.eks er ute og fester på byen en helt vanlig lørdagsnatt. På julebord med taler og tre retters middag ville heller valgt strømpebukser som tross alt er mer klassisk. Tights er jo allerede begynt å bli "ut".

Hvis du vil ha noe som dekker over skuldrene så finnes det jo rimelige boleroer i svart/gull/sølv, f.eks på H&M og Vero Moda. Eller du kan kjøpe et sjal. :) Kos deg på julebordet!

Skrevet

Hukommelsen min spilte meg et puss da jeg leste om kjolen din. Tenkte å tipse om å sjekke videoen "Addicted to love" med Robert Palmer (80-tallsvideo), for stylingtips. Men damene der har lange ermer på sine kjoler.

http://www.youtube.com/watch?v=F0U5JfGYx4c

Anyway, sorte eller andre mørke strømpebukser og enten sorte eller noen skikkelig flashy sko.

Hvis du har flashy sko, kunne det vært kult å plukke opp det flashy i tilbehør, enten armbånd, øredobber eller veske. I så fall er det enklest å ta utgangspunkt i sko, siden det ofte er lettere å finne tilbehør som passer til sko enn sko som passer til DET tøffe armbåndet el.l.

Skrevet

Tusen takk for tips alle!

Vet nå hva jeg skal ha og sexy ble det! Haha

:filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...