Gjest Gjest_Nymfen_* Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Noen som har et tips om en bra dildo, MED sugekopp? ;-) Eller andre tips? Vi kan jo ha en dildotråd synes jeg, heheh
B.A. Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Har aldri prøvd en med sugekopp før, men høres artig ut:) Mine personlige favoritter er The rabbit, som sikkert mange har sett i Sex og Singelliv. Den får meg til å komme igjen og igjen og Laya Spot, kjøpte den ganske nylig, men allerede blitt en favoritt. Den kan visst også brukes på nakken og stive muskler, men det har jeg ikke sjekka enda. Noen som har prøvd MX Fighter her? Vil gjerne høre hva dere synes om den:)
Gjest Chrizzy Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Hva gjør man med sugekoppen? Er det f. eks. slik at man kan feste den på en stol å bare humpe i vei
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Jeg bare ELSKER min STUBBY fra fun factory!!! :rødme:
Yougogirl Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Jeg har Gigi fra LELO :rødme: Sinnsykt bra!!!!
Trampe Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Hva gjør man med sugekoppen? Er det f. eks. slik at man kan feste den på en stol å bare humpe i vei Jepp. Har ikke en sånn en selv, men ei venninne har en. Hun sier at den er perfekt, hun klæsjer den fast på flisene på badeveggen og snur rompa til Høres ganske bra ut det da
queza Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 jeg digger også stubby fra fun factory! den er bra for nybegynnere, ikke for avansert, bare deilig. og så er den stillegående (for dem som har tynne vegger)
Adina Skrevet 14. november 2007 #8 Skrevet 14. november 2007 Stubby er ganske stille, men om du skal ha noe VIRKELIG stillegående, finnes det ingenting som slår LELO vibbene.. garantert.
Bex Skrevet 14. november 2007 #9 Skrevet 14. november 2007 (endret) Har aldri prøvd en med sugekopp før, men høres artig ut:) Mine personlige favoritter er The rabbit, som sikkert mange har sett i Sex og Singelliv. Den får meg til å komme igjen og igjen og Laya Spot, kjøpte den ganske nylig, men allerede blitt en favoritt. Nå er kanskje ikke dette det emnet jeg kan mest om, men litt kan man da... Er ikke Rabitt og Laya vibratorer?? Trådstarter tanker kanskje på en vanlig dildo som kan festes der man måtte ønske? Hm... Merker at det frister litt med noe som kan festes på dusjveggen... Så jeg vil også gjerne ha anbefalinger!! Endret 14. november 2007 av Bex
Gjest Leffy Skrevet 14. november 2007 #10 Skrevet 14. november 2007 Nå er ikke jeg en ekspert på dette området, men etter å lest noen erfaringer om MX Fighter, har jeg kjøpt denne til kona i bursdagsgave. Det er fortsatt noen uker til, men er det nmoen som kan bekrefte at dette er et godt valg?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå