Gå til innhold

...men hvorfor avataren din?

Fremhevede innlegg

Skrevet

I tråd med "hvorfor nicket....."-tråden.

Hva med avataren din?

Jeg synes min er tøff. Og så husker jeg at ei jeg kjenner hadde den klippet ut på korketavla på kjøkkenet. Mannen hennes fant den usannsynlig provoserende!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Min avatar er et selvportrett, altså det er Linus som er på avataren.

:ler:

Endret av Linus
Skrevet

Jeg liker Douglas Adams, og avataren min fant jeg på et nettsted dedikert til Hitch Hikers Guide to the Galaxy.

"You are here", står det. Det kom ikke så godt frem i avatarformat, men det spiller ingen rolle.

Alternativet ville vært et memento mori-motiv, men i og med at jeg fant en slik artig Hitchhiker-avatar, så gad jeg ikke å lete etter det.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Fordi hun er en kul dame. Og så syns jeg bildet egnet seg som avatar.

Gjest puselabb
Skrevet

Fordi jeg synes den er noe av det søteste jeg har sett!

Gjest prestekrage
Skrevet

Av samme årsak som nicket; det er meg (i allefall hva prestekrager illustrerer)!

Skrevet

Fordi den passer til nicket mitt.

Og at jeg gjerne skulle vært litt mer sånn..spretten.

Gjest milkyway
Skrevet

Skjerf er viktig nå som det begynner å bli kaldt.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

fordi Jack the Ripper facinerer meg. Ikke hva han gjorde men alle mytene om hvem han var.

Skrevet

Fordi den passer meg godt...

Skrevet

Fordi jeg følte jeg trengte litt variasjon. Har før alltid hatt Frank Sinatra (fordi jeg er fan av Frank Sinatra) som avatar. Men han kommer nok tilbake skal dere se. ;) Min avatar er altså meg, da jeg var liten. Syntes det var et søtt bilde og den passet til humøret mitt akkurat den dagen. I tillegg står den til nicket. :)

Mvh Yvonne :duskedame:

Skrevet

Fordi "jeg" er med på bildet. Det er bilde av "Horus Øye", og Wadjet er kobraslangen som går ned og i en bue opp igjen på øyets venstreside. Noen påstår også at "Horus øye" representerer Wadjet.

Gjest Gjest Julie
Skrevet (endret)
Det sier seg selv.

Jeg hadde ikke hørt om Helen Parr før men etter å ha sett videoen demrer det. Tøff.

Endret av Gjest Julie
Skrevet

Fordi jeg er gravid og jeg syns den er kjempe kul :fnise:

Skrevet

For å passe inn på KG så tenkte jeg at jeg skulle ikle meg et kattebilde, og da er intet bedre enn katta mi. Og så er jo jeg selv bakom.

Skrevet

For å illustrere hvor rart fenomenet gjenglemte sykkellåser egentlig er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...