Cathie Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Var og hentet en jentepus i går, hun var hjemløs og ble brakt inn til en dyreklinikk, og ble sterilisert på mandag. Da hun våknet av narkosen var hun veldig urolig, så de valgte å ha henne der over natten. I går hentet jeg henne, og det er jo mye omveltninger for henne med operasjon og nytt hjem osv. Men i går spiste hun ingenting her hos oss (mulig hun spiste på klinikken) og var heller ikke på do. I dag har jeg fått henne til å spise litt 2 ganger, og drikke en del. Men hun har enda ikke vært på do. Hos dyrlegen sa de jeg skulle se henne ann, hun ligger bare på stolene under spisebordet, og har ligget der i hele dag. Skjønner at hun syns det er litt skummelt her også. Noen som har tips, eller som vet hvor lenge hun har ubehag etter operasjonen?
Gjest smotti Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Når jeg fikk katten min spiste den nesten ingenting på en uke, og det samme gjaldt do turen.Jeg ble veldig fortvila og ringte til både dyrleger og mamma. Jeg fikk det samme til svar overalt. Er katta sulten spiser den, er den do trengt , går den på do. Og når den er i ett helt nytt hjem, så vil den visst bruke noen dager på å bli komfortabel..
Gjest puselabb Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Jeg kan iallefall berolige deg med at det er helt vanlig. Puser har lett for å bli stresset når de gjennomgår omveltninger og dette resulterer som regel i at de ikke spiser, at de ikke går på do eller at de får diaré. Det er også helt vanlig at de holder seg mest mulig i ro på ett sted. Mitt tips er vær tålmodig med pusen, og la den ha ro rundt seg.
Gjest smotti Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Hva faen er en "jentepus" ?? Skjerp deg! Er hvertfall ikke en hund....
Gjest Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Veldig mange katter blir kjemperedde og usikkre kun etter en sterlisering, så sterlisering og nytt hjem må være en forferdelig forandring for henne.
Cathie Skrevet 7. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2007 Veldig mange katter blir kjemperedde og usikkre kun etter en sterlisering, så sterlisering og nytt hjem må være en forferdelig forandring for henne. Ja det er sikkert veldig skummelt! Syns så synd på henne! Hun har drukket litt i dag hvertfall da... Prøvde og sette fram litt våtfor for å se om det fristet mer, men hun bare slikket på det... Prøver å la henne være en del i fred samtidig som jeg går bort av og til å koser henne, hun maler mye selv om hun er tydelig redd, så det er litt vanskelig. Hun rygget bort med rompa i været når jeg kom med matskålene, så det var akkurat som hun var redd for de.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #9 Skrevet 8. november 2007 Skjerp deg! Er hvertfall ikke en hund.... Skjerp deg selv, jentepus er jo ikke ett ord engang ! Hunnkatt er..
la Flaca Skrevet 8. november 2007 #10 Skrevet 8. november 2007 Skjerp deg selv, jentepus er jo ikke ett ord engang ! Hunnkatt er.. Næh, er det sant? Heter det hunnkatt? Oj, hva du vet.
Cathie Skrevet 8. november 2007 Forfatter #11 Skrevet 8. november 2007 Skjerp deg selv, jentepus er jo ikke ett ord engang ! Hunnkatt er.. Det er ikke alltid kjælenavn er "fullverdige" ord, men du bruker kanskje aldri det du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå