Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 http://www.kk.no/php/art.php?id=495494
Gjest Indo Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 hmm..jeg promper ikke blandt folk, og dusjer hver dag. Men resten på listen utfører jeg med den største selvfølgelighet sammen med sambo. Han også. Guess what! Vi tenner fremdeles hverandre;)
Gjest =tentacle= Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Morsomt at dobbelt så mange menn som kvinner ikke synes det er en lystdreper at partner promper blant folk. Burde nesten vært testet ut.
champ5 Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 ingen av de dreper lysten min, rar jeg... men vet jenter ikke liker jeg smatter, men jeg greier ikke slutte med det.. samme hva , prøvd det i flere år :D
Grissini Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 ingen av de dreper lysten min, rar jeg... men vet jenter ikke liker jeg smatter, men jeg greier ikke slutte med det.. samme hva , prøvd det i flere år :D Faktisk er smatting vesentlig mer turnoff i mine øyne, enn å slippe en due blant folk.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 Ingenting er vel mer avslappende enn kosebukser, usminket, med både promp og rap i soffaen hjemme en ettermiddag etter jobb! Skal man være modellfin og utilpass hele tiden da?
Gjest Re Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 Samboer liker kosebukse og uten bh han. Letter å komme til og ingen harde sømmer
Gjest imli Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 Har ikke noe særlig problemer med smatting... Synes ikke mannfolket smatter noe særlig, men ville i alle fall ikke hatt det på topp på en "turn-off-liste"! Og hva han har på seg når vi bare er hjemme, bryr jeg meg ikke om, så lenge det er noenlunde rent. Ubarbert i ansiktet er han alltid, siden han har skjegg. Tenner på ham fremdeles jeg.
Gjest vimselot Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 :rødme: Maange. Men ingen jeg vil skrive om nå... gir ingen eksempler, men det finnes mange årsaker til dødsfall blant to kjønn, og jeg tenker bare x og y nå... Så noen forklaring har jeg ikke, og ingen andre har det.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2007 #10 Skrevet 10. november 2007 Hmmm, bortsett fra den prompingen synes jeg ikke det var noen spesielle lystrdrepere på den listen..
FrizzleSizzle Skrevet 10. november 2007 #11 Skrevet 10. november 2007 Jeg kan si meg enig i flere punkter, men det er sterkt å si at jeg mister lysten om han er ubarbert, selv om jeg liker ham best nybarbert. Og stygg gammel t-skjorte kan jo være kult...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå