Gå til innhold

Å selge brudekjolen og tilbehøret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker å selge brudekjolen og tilbehøret (underskjørt, tiara, slør og kjolen)

Men er det best å selge det som en pakke, eller underskjørtet for seg, kjolen for seg osv.?

Hvor er det best å legge ut annonse? Noen som vet eller har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil tro de fleste som leter etter brukt kjole er innom finn.no i alle fall. Det har i alle fall jeg vært nesten daglig de siste månedene :sjenert:

Tror jeg ville prøvd å selge alt samlet. Det er mulig at du kan få mer for det ved å selge det hver for seg, men det er jo også mer jobb da. Dessuten vil nok de fleste som ønsker å prøve kjolen din spørre om du har underskjørt, slør, etc til salgs også. Dette passer jo til kjolen og da er det greit å få ordnet alt på en gang hvis mulig. Det kan jo selvflgelig hende at personen som kjøper kjolen øsnker seg f.eks. et lengre eller kortere slør så du blir sittende igjen med noe. Da kan du jo prøve å selge det hver for seg i ettertid.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg skulle egentlig ønske at flere solge ting separat jeg... Har kjøpt kjole på finn.no :) men trenger jo slør, tiara, underskjørt osv.

Tror i allefall at det er greit at de i annonsen kommer frem at du er villig til å selge tingene separat. Ikke så stas å måtte kjøpe en "hel pakke" hvis man f.eks ikke syns tiaraen eller slører er noe fin.

Skrevet
Jeg skulle egentlig ønske at flere solge ting separat jeg... Har kjøpt kjole på finn.no :) men trenger jo slør, tiara, underskjørt osv.

Tror i allefall at det er greit at de i annonsen kommer frem at du er villig til å selge tingene separat. Ikke så stas å måtte kjøpe en "hel pakke" hvis man f.eks ikke syns tiaraen eller slører er noe fin.

Enig med deg i at man bør være villig til å selge ting separat også. Jeg kjøpte også kjolen gjennom finn.no. Hun jeg kjøpte av solgte kjole, underskjørt og slør, men jeg kjøpte bare kjole og underskjørt fordi jeg vil ha langt slør og det hun hadde var "bare" til fingerspissene. Men det er ikke så lett å finne sløret brukt da fordi kjolen er lys champagnefarget og det er ikke så mange lange slør i denne fargen som selges brukt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...