Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. helt sorte jeans på julebord? Har tenkt å kombinere med en fin topp og pumps. Eier ikke kjoler og har lite lyst å bruke penger på en som bare blir hengende i skapet. :smile:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

det håper jeg da virkelig at er lov, for det har jeg nemli tenkt å brukt.

skjønner ikke helt dette hysteriet jeg da, viktigste er å ha klær du trives i og som er rene og fine. flotte smykker og oppsatt eller fint hår samt flott sminke får være nokk.

ingen nikke dukke som har dratt på hm og kjøpt cavalli kjole her nei.

dere kommer nokk til å se på meg, men versågod.

Skrevet
.. helt sorte jeans på julebord? Har tenkt å kombinere med en fin topp og pumps. Eier ikke kjoler og har lite lyst å bruke penger på en som bare blir hengende i skapet. :smile:

Det kommer sikkert ann på selve julebordet. Jeg har selv vært på julebord der folk kom i jeans, men siden jeg jobber i klesbutikk hjelper jeg en del til å finne julebordantrekk, og de fleste der vil ikke ha jeans.. Snakk med de andre på jobben sånn ca hva de skal ha, og hvis de skal ha noe i samme gate, så ville jeg gått for jeansen ;)

Skrevet

Ja, dersom du synes det passer. Du vet vel best hvordan stilen er på det julebordet du skal på.

Skrevet

Jeg skal ha helt sorte jeans på julebordet, med en lekker topp, stilige sko, fiffe på hår og sminke, så holder det i massevis på den typen julebord vi har her jeg jobber ihvertfall.

Kommer jo an på, skulle vi hatt julebord på speilsalen til Grand hotell, så hadde jeg IKKE syntes jeans av noe slag var ok.

Skrevet

det burde være helt greit, så lenge det ikke er utvaskede bukser

Skrevet

-Syns det er helt greitt når man har en flott topp til og annet fint tilbehør.

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Sikkert greit, men jeg hadde aldri gått i jeans på julebord.

Skrevet

Hadde aldri stilt i jeans på julebord - har det på jobb hver dag jeg... Kommer sikkert an på julebordet vil jeg tro. Har vært på julebord hvor jeg regner med ingen ville tenkt over det om noen stilte i jeans - og i andre julebord hvor det ville vært helt utrolig rart...

Skrevet

Det er helt nye, sorte ( ikke utvaskede partier), smale jeans det er snakk om her altså.

Gjest ¤bella¤
Skrevet
Det er helt nye, sorte ( ikke utvaskede partier), smale jeans det er snakk om her altså.

Greit nok det, men jeg hadde aldri gått med jeant på julebord. Men folk kler seg jo forskjellig ;)

Skrevet

Synes det er helt greit å gå i svarte jeans så lenge du har en pen og pyntet topp.

Hvis det er et litt finere sted kan du vel heller ta på deg et par svarte dressbukser?

Men for all del, ikke la noen tvinge deg inn i en kjole!

Skrevet

Enig med Bella. Men hva med et par satengjeans? Er jo så mange fine av de å få tak i nå - straks mye mer pyntet enn i vanlige bomullsjeans, og anvendelig på byen og i selskap senere.

Skrevet

Jeg hadde aldri gått på julebord i jeans... men så liker jeg å pynte meg da.......

Skrevet
Jeg hadde aldri gått på julebord i jeans... men så liker jeg å pynte meg da.......

Og det å pynte seg er enbetydende med kjole..? :sjenert:

Skrevet

Nei, men det er mellomting mellom bomullsjeans og kjole.

Skrevet

-Julebord er så mangt.......noen er stive og formelle, andre mer løsslupne.

Har opplevd begge deler, og på det formelle julebordet kom folk oppkledde som filmstjerner. Akkurat der var jeg glad jeg hadde dolla meg opp,ja.

Men på mer uformelle julebord, så syns hvertfall jeg at det passer godt med svart jeans og fin topp.

Gjest Gjest Julie
Skrevet

Hvis du ikke eier en eneste kjole er det klart du får bruke det du har. Hva med å låne en kjole fra en søster eller venninne?

Det høres kanskje litt kjedelig ut med en svart jeans på julebordsfesten. Men det kan også bli tøft med smykker, høyhelte sko og en fin og passe utringet overdel. Litt glam og glitter med make-up og en festfrisyre kan jo style opp helheten.

Skrevet

I min verden er julebordpynting ensbetydende med kjole ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...