Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Lurer så veldig på dette med partnerbytte. Jeg og min mann har kommet i kontakt med et annet par (ukjente sådann -bortsett fra chatting da) som også ønsker partnerbytte. Det som har skjedd er at vi først begynte å chatte med begge to samtidig, på en og samme pc -men så etterhvert gikk vi til hver vår pc og chatter med hver vår ukjente partner.. Jeg merker spenningen av å snakke om fantasiene mine med han andre og syntes at det gir meg en pirring i kroppen som igjen gir mye positiv giv i sexlivet vårt nå.. Problemet mitt er at jeg har begynt å reagere så veldig på hva jeg får høre sånn stikkordsmessig av det hun skriver til min mann. Ja, jeg er blitt rett og slett sjalu. Jeg ønsker å treffe disse menneskene, se hvem de er og om kjemien stemmer utenom tastaturet -men jeg vet ikke hvordan jeg vil reagere på henne. Vi ble enige om at dette kun skal dreie seg om sex, ingen følelser eller no annet skulle få komme inn for da måtte vi bryte med dette med en gang. Mannen min er villig til å gjøre ende på dette nå, men vi har allerede en avtale med de -både dag og tid.. Er det noen som har vært borti liknende og som har reagert både positivt og negativt på dette?? Vi har vært sammen i 4 år, stoler på hverandre og har 2 barn..
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Go for it! Du vil ikke angre. Å være et trygt par med et godt forhold, i en slik setting som begger blir kåte av å tenke på, er bra for parforholdet. Men man skal ikke overdrive det. Et par-tre ganger i året er passe. Man skal ikke gjøre det til en livsstil. Det skal være litt eksklusivt.
caso Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Det er gøy Men føler du sjalusi, må du ha orden på det før du hopper ut i det. Vit dere ikke kan bruke det mot hverandre i ettertid, så lenge dere har godtatt det på forhånd. I fremtidige diskusjoner er tema tabu !
TheHairyToothfairy Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Hvis tanken pirrer og man har lyst, så er det ingen grunn til å la være. Men som nevt i svaret før meg, det er det det er - det er sex, ikke bland følelser oppi det.
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Jeg har gjort det i ett annet forhold jeg var i Må si at det var blandete følelser, og du må være helt trygg på partneren din om du skal gjøre det! Her ble det sjalusi etterhvert og det ødela noe i forholdet som ble vanskelig å rette opp igjen for å si det sånn.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 Jeg har gjort det i ett annet forhold jeg var i Må si at det var blandete følelser, og du må være helt trygg på partneren din om du skal gjøre det! Her ble det sjalusi etterhvert og det ødela noe i forholdet som ble vanskelig å rette opp igjen for å si det sånn. Du er tilfeldigvis ikke min X???
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 Du er tilfeldigvis ikke min X??? who knows?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå