Ginen Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg har allerede vært i kontakt med et par brudesalonger for å finne ut hva en ny kjole fra Linea Raffaelli koster. Problemet er at ingen vil svare, vil bare jeg skal bestille time og komme og prøve. Da tenker jeg to ting. Er de virkelig så dyre at de vil jeg skal bestemme meg for kjolen, og så fortelle prisen (som slår meg ut)? Eller syns de jeg er frekk som i hele tatt orker å ta opp kampen mot brudekjoleselgere når jeg i det hele tatt burde være glad for at jeg har funnet en kjole til den mest fantastiske dagen i mitt liv - so to speak? Jeg vil jo bare vite hva de ligger på, slik at jeg kan ha en formening om hvor mange ekstravakter jeg må jobbe for å unne meg en slik luksus. Er da vel ikke så ille å være forberedt til prøvetimen vel? Så jeg spør her også, hva koster en ny kjole sånn omtrent? Endret 7. november 2007 av Ginen
Gjest selge min Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg har en Linnea Raffaelli kjole og ny kostet den 11800 kroner. Skal selge den hvis du er interessert i brukt??? Jeg har allerede vært i kontakt med et par brudesalonger for å finne ut hva en ny kjole fra Linea Raffaelli koster. Problemet er at ingen vil svare, vil bare jeg skal bestille time og komme og prøve. Da tenker jeg to ting. Er de virkelig så dyre at de vil jeg skal bestemme meg for kjolen, og så fortelle prisen (som slår meg ut)? Eller syns de jeg er frekk som i hele tatt orker å ta opp kampen mot brudekjoleselgere når jeg i det hele tatt burde være glad for at jeg har funnet en kjole til den mest fantastiske dagen i mitt liv - so to speak? Jeg vil jo bare vite hva de ligger på, slik at jeg kan ha en formening om hvor mange ekstravakter jeg må jobbe for å unne meg en slik luksus. Er da vel ikke så ille å være forberedt til prøvetimen vel? Så jeg spør her også, hva koster en ny kjole sånn omtrent?
Gjest bibben Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Priser fra ca 7000,- til 15000,-. Men mange under 12000,- ja
Honey Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Jeg har allerede vært i kontakt med et par brudesalonger for å finne ut hva en ny kjole fra Linea Raffaelli koster. Problemet er at ingen vil svare, vil bare jeg skal bestille time og komme og prøve. Da tenker jeg to ting. Er de virkelig så dyre at de vil jeg skal bestemme meg for kjolen, og så fortelle prisen (som slår meg ut)? Eller syns de jeg er frekk som i hele tatt orker å ta opp kampen mot brudekjoleselgere når jeg i det hele tatt burde være glad for at jeg har funnet en kjole til den mest fantastiske dagen i mitt liv - so to speak? Jeg vil jo bare vite hva de ligger på, slik at jeg kan ha en formening om hvor mange ekstravakter jeg må jobbe for å unne meg en slik luksus. Er da vel ikke så ille å være forberedt til prøvetimen vel? Så jeg spør her også, hva koster en ny kjole sånn omtrent? Synes det er ganske spesielt at de ikke opplyser om pris. Når jeg prøvde kjoler hadde de ikke noen problemer med å opplyse om priser. Jeg sa til de at det er ikke prisen som i utgangspunktet avgjør, men det er viktig for meg å vite slik at jeg vet hva jeg skal budsjettere med. Valgte ikke den billigste, men ville heller ikke betalt "gullet for dyrt" for å si det sånn. Høres jo i alle fall ikke ut som LR-kjolene er så unormale i pris da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå