Gulphild Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 Dette virker vel sikkert som et helt idiotisk spm, men jeg spør likevel. Hvor lenge, og på hvilken varme skal jeg varme rundstykker? Og på hvilken varmefunksjon? Varmer alltid et rundstykke hver morgen for jeg liker de ferskest mulig. Men, det kan alltid forbedres! Hvordan gjøre de virkelig delicious??
Nausicaä Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 Har du prøvd å helle litt vann på dem? Altså oppå skorpen, dette skal i hverfall gjøre skorpen ennå mer crispi.
Brunhilde Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Nå liker ikke jeg sprø skorpe på rundstykkene mine, men hvis jeg skal varme ferdigstekte rundstykker fra frossen tilstand, pleier jeg å sette dem inn i kald ovn, sette ovnen på 150 grader og gå og stelle meg. Når ovnen slukker pleier rundstykkene å være ferdige.
Gulphild Skrevet 7. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2007 Synes de er litt for crispy, liksom. Kunne gjerne tenke meg litt saftigere innhold. Men, får vel bare fortsette med metoden min. Er varmluft et bedre alternativ, kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå