Gjest Gjest Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Verdikjede og foretningsprosess? Utdyp, forklar og gi eksempler Tusen takk!
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Ehh... Takk for den hjelpen. Jeg har ingen lærebøker. Og det en helt annen grunn til at jeg spør. Men takk for oppmerksomheten da. Jeg skal fortsette å søke på internettet til jeg finner det jeg..
mamut75 Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Med verdikjede forstår jeg : alle ledd i en prosess som er med ppå å skape sluttverdien . Feks så er verdikjeden i en bedrift som selger varer alle de leddene som går med for å produserer varen samt underledd til fremstilling av delene som varen er bygget opp av , grossist ledd , logistikk ledd , salgsledd , bedriften som selger med alle avdelinger etc . Verdikjede består av alle ledd som er med på å skape verdien til en vare .
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Du er en knupp, væren75 Tusen takk! Jeg spør samboeren min om forretningsprosesser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå