Gjest lissi32 Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Noen syns det var så kjedelig her, så setter i gang en tråd om litt private saker, som kanskje noen ønsker dele her siden man er rimelig anonym. Jeg liker litt bondage:O) Men driver ikke med sm.
Amalie_85 Skrevet 6. november 2007 #2 Skrevet 6. november 2007 fløtepus sex er hvertall ikke noe for meg
Little My Skrevet 6. november 2007 #3 Skrevet 6. november 2007 Ja!!!!! elsker rå sex. Ikke at det er et must. Ikke at man kun kan ha det. Men! Det er vanvittig tennende å bli; dratt litt i håret, bli spanka på rumpa, bli bindt fast, få bind for øynene, bli dratt hardt inn på en do å bli knullet opp etter veggen, m,m. Ha deilig dyrisk sex... m. Deilig og ha så lyst på hverandre, at det blir hardt, rått og digg. Godt og kose etterpå. Veldig deilig og fantasere om det. At flere menn kommer og tar meg hardt samtidig og etter tur. At det sitter mange rundt meg og ronker, mens de ser på at jeg fingrer meg selv. Da tar det max tre minutter før jeg kommer garantert. Det er selvfølgelig deilig og elske og
B.A. Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 Ja litt røff sex er bare nam det Er ikke så veldig erfaren med sm men vil gjerne teste det ut en dag.
Gjest lissi32 Skrevet 6. november 2007 #5 Skrevet 6. november 2007 Ja å kun ha sex med lyset av i misjonær e jo kjedelig. Å ta en kjapp en på kjøkkenbenken, i dusjen, i sofaen Deilig å ha litt sex andre plasser enn i senga. Å bli tatt litt hardt er jo bare digg:O)
Gjest Mysticgirl Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Nå tenner jeg mer på å binde typen da, men hardt og rått er for meg bedre enn myk sex i lengden. Ja takk begge deler, men har en svakhet for det litt råe
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Liker tanken på det her, men har en kjæreste som er av den "snille" typen! Noen som har noe forslag på hvordan ta initiativ til litt røffere sex? Har noen håndjern som jeg fikk i tullegave liggende, men vet ikke helt hvordan han reagerer hvis jeg plutselig lenker han fast til senga
Gjest lissi32 Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Liker tanken på det her, men har en kjæreste som er av den "snille" typen! Noen som har noe forslag på hvordan ta initiativ til litt røffere sex? Har noen håndjern som jeg fikk i tullegave liggende, men vet ikke helt hvordan han reagerer hvis jeg plutselig lenker han fast til senga Jeg tror han kommer til å digge det. Hvorfor spør du han ikke om du får lov å binde han? La han tenke på det et par dager, og da får han venne seg til tanken, samt bli litt tent... :O)
Gjest milkyway Skrevet 7. november 2007 #9 Skrevet 7. november 2007 Ja det er å foretrekke! Og enda gøyere hvis jeg sier "Nei ikke gjør det" for da liker jeg at han gir faen og voldtar meg videre For hvis det virkelig skal stoppe, skal vi si banan, tenk.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #10 Skrevet 7. november 2007 Jeg må skuffe deg, lissi32. Du driver nok med SM. B-en i BDSM står for bondage, og bondage i en eller annen form er en viktig del av SM-en for mange. SM trenger heller ikke å ha noe med smerte å gjøre. For å svare på spørsmålet dit: Ja takk, begge deler. Om jeg måtte velge mellom rå og myx sex for resten av livet ville jeg ha valgt den råe varianten, men jeg foretrekker å slippe det valget. Begge deler er superdeilig, men rå sex, bondage, dominans/underkastelse og smertelek oppfyller behov i meg som ligger enda dypere enn det myk sex gjør.
Gjest Pax Skrevet 7. november 2007 #11 Skrevet 7. november 2007 (endret) Jeg må skuffe deg, lissi32. Du driver nok med SM. B-en i BDSM står for bondage, og bondage i en eller annen form er en viktig del av SM-en for mange. SM trenger heller ikke å ha noe med smerte å gjøre. Nei, hvis de bare innvolverer BD men ikke SM-delen (Sadisme og masochisme) har de ikke SM-sex. Endret 7. november 2007 av Pax
caso Skrevet 7. november 2007 #12 Skrevet 7. november 2007 Ja det er å foretrekke! Og enda gøyere hvis jeg sier "Nei ikke gjør det" for da liker jeg at han gir faen og voldtar meg videre For hvis det virkelig skal stoppe, skal vi si banan, tenk. Den der funker faktisk utrolig bra. Stopp-ord altså. Det får virkelig testet grensene, og har gitt de mest vanvittige..... ja
Gjest milkyway Skrevet 7. november 2007 #13 Skrevet 7. november 2007 Den der funker faktisk utrolig bra. Stopp-ord altså. Det får virkelig testet grensene, og har gitt de mest vanvittige..... ja Hoho javisst! Beste var den ganga han bommet og slo meg i øyet, og av ren refleks ga jeg en på trynet tilbake og brølte "BANANSPLITT MED SUKKER FOR FAEN!!!!" Men vi tåler mye så vi bare ler av det! Moaha.
caso Skrevet 7. november 2007 #14 Skrevet 7. november 2007 Hoho javisst! Beste var den ganga han bommet og slo meg i øyet, og av ren refleks ga jeg en på trynet tilbake og brølte "BANANSPLITT MED SUKKER FOR FAEN!!!!" Men vi tåler mye så vi bare ler av det! Moaha. Haha... Kongelig :) Er da godt å få ut litt felles agressjon på en positiv måte
Yme Skrevet 7. november 2007 #15 Skrevet 7. november 2007 Jeg liker sån sex hvor man sitter hjemme og spiller xbox! Bare uten sex, da. !Banan! er forresten et mye bedre ord enn "rød" eller "rosa".
Gjest Pax Skrevet 7. november 2007 #16 Skrevet 7. november 2007 Ikke hvis man må tenke seg om fordi man ikke kommer på ordet.
Gjest milkyway Skrevet 7. november 2007 #17 Skrevet 7. november 2007 Ja, det var derfor jeg heller ville ha banan, for vi hadde et først jeg ikke kommer på engang nå.. da stressa jeg litt og måtte bare hoppe ut av senga Hmmm hva var det ordet nå da? Paraply? Sykkelkjede? Huff nei, bra jeg kom på noe lurere, for jeg bare tenker på denne: :banantroll: og da blir det ikke :blaaveis: !
caso Skrevet 7. november 2007 #18 Skrevet 7. november 2007 Ja, det var derfor jeg heller ville ha banan, for vi hadde et først jeg ikke kommer på engang nå.. da stressa jeg litt og måtte bare hoppe ut av senga Hmmm hva var det ordet nå da? Paraply? Sykkelkjede? Huff nei, bra jeg kom på noe lurere, for jeg bare tenker på denne: :banantroll: og da blir det ikke :blaaveis: ! Hmm..avartaren din tatt av typen din under akten eller :)?? Sykkelkjede, faktisk ! Prøvde "navlelo" vi, men begynte å le istede for å si ordet
Gjest Pax Skrevet 7. november 2007 #19 Skrevet 7. november 2007 Men jeg synes også det er et bra mål å kjenne hverandre så godt at man ikke trenger kodeord, men klarer seg ved å lese kroppspråket.
Gjest Chrizzy Skrevet 7. november 2007 #20 Skrevet 7. november 2007 Nei, absolutt ikke, sex skal bare være mykt om romantisk. Helst til klassisk musikk og stearinlys...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå