Gå til innhold

Finnes det noen serier som er litt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier vel det meste. :)

Six feet under er jo genial. Men finnes det andre serier som på sett og vis kan minne om denne serien?

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt gammel tråd, men er kanskje ikke for sent å svare likevel? Vet ikke helt hva du mener med lik Six Feet Under, men mener du en god serie, med fine karakterer og intressant handling, kan jeg anbefale Presidenten (West Wing). Den gikk på NRK, men jeg har nettopp oppdaget den, og har sett tre sesonger på rekordtid.

Gjest Gjest_eximus_*
Skrevet

Har du sett Sopranos?

Skrevet

Love my way er en australsk serie som er litt six feet under aktig. NRK sende første sesong for noen år siden. Tror det er tre eller fire sesonger, men NRK sendte i alle fall ikke mer av serien. Men den er veldig bra, med sære og en smule dysfunksjonelle hovedpersoner.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg elsker Six Feet Under og er stadig på jakt etter noe som kan konkurrere på lik linje. Har blant annet sett Dead Like Me, som er en veldig søt serie, med noen sekvenser som kan minne om Six Feet Under. Nå skal det sies at dette er en serie med mye mer komedie enn SFU. Vil også anbefale deg å se Carnivale(!)

Ellers kan jeg anbefale:

Dexter

Rome

Lost

Prison Break

24

House

Gjest Gjest Ella
Skrevet
Ja, overskriften sier vel det meste. :)

Six feet under er jo genial. Men finnes det andre serier som på sett og vis kan minne om denne serien?

True Blood! Min nye favorittserie. Handler om vampyrer i sørstatene i USA. Elsker stemningen i den serien! Introen er såå bra, den kan du se her: http://www.youtube.com/watch?v=vxINMuOgAu8

Gjest Gjest
Skrevet
Weeds!

Synes ikke den er sammenliknbar med Six Feet, den er mye mer overflatisk og "billig", selv om den har sine øyeblikk.

Sopranos, Twin Peaks, Firefly (bare en sesong, dessverre) er noen jeg kommer på. The Wire også.

(Er virkelig Rome bra, den ser så tacky ut, men det er kanskje meningen?)

Gjest Gjest
Skrevet

Big Love, og True Blood som nevnt over. Begge er HBO-serier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...