Gjest Revenka Skrevet 6. november 2007 #1 Skrevet 6. november 2007 Har en eyeliner som mister fargen relativt kjapt. Anbefal meg en Legger du eyelineren på våtkanten eller over øyenvippene (oppe) /under øyenvippene (nede)?? Jeg pleier ikke bruke det til vanlig, ser folk bruker forskjellig.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #2 Skrevet 7. november 2007 bruker vannfast eyeliner fra dior og estee lauder. sistnevnte har litt hardere blyant. bruker bare nede el evt opp som erstatning for mascara men ikke på våtkanten. grunnen er at jeg har ganske tynt med vipper og små øyne. trenger bittelitt definisjon for å se våken ut.
snooops Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Hva slags liner sikter du til? Flytende? Gel? Cake? Kajal? Påføringsteknikkene vil jo være veldig forskjellige. Selv bruker jeg stort sett cake-liner, føler jeg har mer kontroll på den, dessuten er den lettere å få innimellom vippene. Bruker kun langs de øvre vippene. Tynn, tynn strek til hverdags, og litt tykkere når jeg skal pynte meg. Har aldri noe på vippekanten nede, det får øyene til å virke mye mindre, men jeg har som regel litt mørkere skygge under vippene for et mer definert blikk.
snooops Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 hva er en cake eyeliner? Eyeliner som kommer i fast form, ser ut omtrent som vanlig øyeskygge. Man bare fukter kosten/penselen, og bruker den som vanlig liner. Selv foretrekker jeg å bruke en smal, flat kost for å få presset den godt ned mellom vippene. Når jeg gjør det på den måten ser det ut som om jeg har helt tette vipper, og ikke som om jeg har tegnet på en strek.
Trin Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Denne tråden skal jeg følge med på Synes nemlig det er vanskelig å finne en god flytende eye liner... Jeg fikk et tips her på forumet for en stund siden om Kanebo 38'C, og var veldig fornøyd med den en stund. Men nå synes jeg den også flyter utover Følger med i spenning!
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Eyeliner som kommer i fast form, ser ut omtrent som vanlig øyeskygge. Man bare fukter kosten/penselen, og bruker den som vanlig liner. Selv foretrekker jeg å bruke en smal, flat kost for å få presset den godt ned mellom vippene. Når jeg gjør det på den måten ser det ut som om jeg har helt tette vipper, og ikke som om jeg har tegnet på en strek. Hvilket merke anbefaler du?
snooops Skrevet 7. november 2007 #8 Skrevet 7. november 2007 Akkurat nå bruker jeg Laura Mercier sin. Synes den er kjempegod, gir bra farge og sitter hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå